Vichy

Už dlouho jsem s vámi nesdílela své zkušenosti a závratné objevy v oblasti kosmetiky. Jednu důležitou informaci vám ale říct musím: nahradila jsem kosmetickou řadu od La Roche-Posay kosmetikou Vichy. A jsem nadmíru spokojená. Cenou jsou přípravky obou značek srovnatelné, ale Vichy mi aspoň vůní nepřipomíná žvýkačky, ale spíš čerstvě posekanou trávu, což je na obličeji přece jenom příjemnější.

Ke změně mě ale nedovedla vůně, cena ani případná špatná reakce mé pleti. Můj důvod byl čistě praktického rázu.

Přišla jsem totiž na to, že mi nevyhovuje pumpičkový systém u odličovacího mléka, ani tubičkové balení pleťového krému. Ono je totiž dost obtížné z těchto form balení dostat VŠECHEN přípravek, když už je skoro vypotřebovaný (právě že jen skoro). Zatímco obyčejný flakón se dá ke konci prostě obrátit vzhůru nohama a odličovací mléko se tak nakupí u otvoru, u té pumpičky tohle nefunguje. Teda zkoušela jsem to, pumpičku jsem pak před každým použitím odšroubovala a flakón se pak snažila vyškrabávat prstem, ale to je zase nehygienické a taky jsem pak to odličovací mléko měla všude možně, jen ne na obličeji.

Tubu pleťového krému jsem zase ráno i večer křečovitě tiskla a různě ji muchlala a přesto si myslím, že v ní spousta krému zůstalo. Mohla jsem ji rozříznout, abych ji mohla vevnitř pořádně vyškrábat, ale kdo by se namáhal? Krém Aqualia od Vichy je v úhledném skleněném kalíšku, ze kterého se krém vymaže do poslední kapky (říká se kapka krému?).

Zajímalo by mě, jestli je za způsobem balení nějaký konkrétní marketingový tah. Jestli třeba La Roche-Posay prodává větší množství přípravků, protože člověk každé, ještě napůl „nevymazané“ balení nahrazuje rychleji. Anebo jestli má naopak větší úspěch Vichy, protože je jejich způsob balení praktičtější. Asi se přihlásím na stáž u nějaké kosmetické nebo farmaceutické firmy, abych na to přišla.

9 thoughts on “Vichy

  1. Katerina 6.6.2012 / 14:18

    Joo, to je teda zajimava otazka, jestli v tom baleni neni nejakej zamer… Podle me je, jen nevim, jakej 🙂 Asi aby si kazdej vybral, co mu vyhovuje. Ja naopak skleneny „kelimky“ na kremy rada nemam, prijde mi to tezky a hlavne mi krem dost casto vyklouzne, aj 🙂
    A s tema vunema – si kolikrat rikam, ze nejsem s to moc rozlisit nejake ucinky treba u kremu, ale ze opakovane proste pouzivam ty, ktere mi voni, a rikam si, ze hlavni je, ze se necim zkarta mazu 🙂 Nakonec lidi si taky musej vonet, kdyz spolu chtej zit, s kosmetikou to bude asi podobne 🙂

  2. Lucie 6.6.2012 / 15:15

    Já jsem zase od Vichy přešla k Avene a jsem přešťastná. U Vichy jsem měla pocit „chemie“, Avene je pro mě čerstvý vzduch. Balení je různé – kelímky, pumpičky, tubičky … co srdce ráčí.

  3. olivia 7.6.2012 / 08:11

    Na Vichy nedám dopustiť, hoci rozmýšľala som, či nevyskúšam práve La Roche-Posay alebo Avene, ale nikto mi neporadil. Presne s krémikom na obrázku mám dobré skúsenosti, len som si vravela, že možno by som mala používať už niečo na vrásky. Mám síce šťastie a podľa dcéry kozmetičky pleť ako 25+, predsa len som si tentokrát kúpila Normaderm anti-age (Vichy) a som spokojná. Bohužiaľ je v tube, čo mi tiež vadí. Okrem toho, že ku koncu vždy niečo zostane a už nejde vytlačiť, mám pocit, že len z kelímku si dokážem nabrať to úplne presné množstvo 🙂 Čo sa týka pumpičky, tam zase akoby vždy v zobáčiku kúsok krému či mlieka uschol, nech robím čo robím. Ale žeby marketingový ťah? 🙂 Dajte vedieť, keď to zistíte.

  4. olivia 8.6.2012 / 16:58

    Nerozumiem prečo, ale niekedy napíšem vyčerpávajúci komentár a on sa jednoducho stratí. Tak som aj sem chodila viackrát pozerať, či sa neobjaví a teda že nie… Napíšem ho znovu (niežeby išlo o niečo predôležité :-))
    Dlho som používala krém od Vichy, vyobrazený hore a nemôžem sa sťažovať. Potom som ale čítala rôzne články, aké krémy by mali používať ženy 30+, 40+, 50+ a napriek tomu, že mám asi celkom mladistvú pleť (hovorí dcéra kozmetička), mala som pocit, že musím prejsť na iný krém. Možno som len zatúžila po zmene. Chcela som vyskúšať aj spomínané značky La Roche-Posay a Avene, ale nikto mi neporadil, zostala som teda pri Vichy. Teraz som si kúpila Normaderm anti-age a je tiež výborný. Na Vichy teda nedám dopustiť. Bohužiaľ je v tube a sme vlastne pri podstate témy. Presne tak, z tuby nikdy nevytlačím posledné zvyšky, ktoré by mi stačili určite aj na 10 nakrémovaní. Okrem toho úplne presnú dávku z tuby neviem odhadnúť. U pumpičky zase nech robím, čo robím, v trubičke vždy kúsok krému či mlieka uschne. Takže som jednoznačne za tégliky. Či je to vec marketingu ten obal, ozaj neviem, ale keď to zistíte, dajte vedieť. 🙂

    • Vanilka 10.6.2012 / 13:27

      Milá Olivia, váš komentář se omylem ocitnul ve spamech. Nevím proč. Omlouvám se.

      • olivia 10.6.2012 / 14:31

        Jeej, aspoň že sa to vysvetlilo. Teraz som tam 2-krát, len inými slovami to isté 🙂 Už som začala pripúšťať pôsobenie nejakých nadprirodzených síl a vraj spam.. Ešteže tak!

  5. Veve 9.6.2012 / 09:13

    La Roche-Posay a Vichy je jedna a táž společnost a tatáž termální voda, ze které se přípravky vyrábějí (údajně:-) ). Myslím, že La Roche má být spíš „léčebná“ a Vichy kosmetická řada (nebo jak bych to řekla).
    Od malinka trpím atopickým ekzémem. Někdy více, někdy není téměř vidět. Kromě kortikoidů, které od doby, co jsem zjistila, co jsou to vlastně zač, nepoužívám, mi nic nepomáhalo. Sprchová mýdla, krémy na obličej, na tělo, nic mi nedělalo moc dobře. (jen obyčejná Marina asi za 20 Kč byla fajn :-), akorát nejde rozmazat :-DD ).
    A potom jsem ve Francii u známé vyzkoušela La Roche Posay a byla jsem nadšená. Teď si kupuji krém na tělo a na obličej a jsem moc spokojená. Je to přímo řada pro atopiky a citlivou pleť. Nikdy jsem nebyla zvyklá dávat za krémy tolik peněz, ale skutečně to na celý den uklidní pokožku. Super…..Jen to lehce smrdí po syrečkách…. a poslední osmina nejde dostat z pumpičkové tuby…. 😦

  6. paanda 13.6.2012 / 22:41

    hm, kazdy ma inu plet a ine veci znasa, ja som vyskusala rozne kremy, aj Vichy, aj Avene, aj Mary Kay a nakoniec som zostala pri La Roche, ktora je pre moj typ pleti najvhodnejsia. Tubove balenie mi az tak nevadi, je pravda, ze v doze by to bolo praktickejsie, zase tuba sa lepsie prenasa a nezabera na policke tolko miesta.

  7. Eva 27.5.2013 / 15:23

    K tomuhle ješte parfem DKNY Pure Vanila a je to skvěléé 🙂

Zanechat Odpověď

