Pátek třináctého

Dnes ráno jsem se rozhodla, že pátky třináctého začnu mít ráda. Vždyť je to jediný den v roce (letos to jsou tři jediné dny v roce), kdy můžu svou nešikovnost nebo obyčejnou smůlu na něco svést.

Tak třeba dneska.

Sotva vyjdu z domu, už je všechno špatně. Auto je po dlouhé době namrzlé, což znamená, že musím škrábat přední sklo. To bych nemusela, kdybych mohla parkovat v garáži, jenže Motýl před dvěma týdny nacouval do dveří od garáže a ty teď nejdou otevřít.

V autě cestou do práce si uvědomím, že jsem doma zapomněla důležitou obálku. Nemám čas se vrátit. Navíc musím natankovat. Na pumpě klepu kosu. Navíc musím tankovací pistoli držet, protože takový ten zoubek, který obvykle vyskočí, až když je nádrž plná, nechce držet. Kvůli tomu musím pobrat klíče a peněženku do druhé ruky, což se mi nedaří a peněženka spadne na špinavou zem. Pistole je taky celá upatlaná, igelitové rukavice došly (a stejně mě nikdy nenapadlo je použít), a tak mi bude smrdět ruka. Umýt si ji můžu až v kanceláři, kde pro změnu došly papírové ručníčky.

I přes ranní útrapy (co všechno mě ještě dneska čeká?) mám dobrou náladu, neboť mě hřeje vědomí, že za to všechno může pátek třináctého. Jedině dnes zvládnu snášet všechna příkoří bez mrknutí oka. Obvykle nesnesitelný pocit bezmoci dnes vystřídala rezignace: s vyšší mocí se prostě bojovat nedá.

Na druhou stranu kdyby auto bylo namrzlé včera nebo kdyby byla upatlaná tankovací pistole v jakýkoli jiný den, zřejmě bych tomu nevěnovala žádnou pozornost. V pátek třináctého mám tendenci každé prkotině věnovat mnohem větší pozornost.

A co vy? Jste pověrčiví?

4 thoughts on “Pátek třináctého

  1. Pink Ambitions 13.4.2012 / 12:54

    Nerekla bych 🙂
    Myslim si ze taky funguje to, ze pripravujes se na nechutnosti – a oni se stavaji, myslenky sou materialni.
    Doporucuju se zucastnit naseho giveaway zejmena dnes – po tom vsem urcite budes mit luck!!!

    • Vanilka 13.4.2012 / 14:02

      Originální! Určitě se zúčastním. Jen musím vymyslet, kam tu svojí kabelku umístím.

  2. cernamoora 14.4.2012 / 00:37

    ptáš se někoho, kdo se narodil pátek třináctýho, jo? :DD

Zanechat Odpověď

