Zdvižený palec, který potěší

Ač unavená po nedělním šestnáctikilometrovém běhu, který mě totálně odrovnal, a taky po včerejším koncertu Stinga, do dnešního dne jsem vykročila s úsměvem na tváři, potěšená jarním sluníčkem na obloze. Zimní kabát jsem nechala doma a rozhodla se, že ho zítra odvezu do čistírny. Se zimou jsem prostě skoncovala.

Oblékla jsem se jarně. Vyštrachala boty na vysokém podpatku, tričko s tříčtvrtečním rukávem jsem sladila s novým šátkem a se svou zbrusu novou tyrkysovou kabelkou, a proti rannímu chladu (přece jenom bylo přední sklo mého auto trochu namrzlé) jsem se vyzbrojila pouze lehkým sakem.

Na svou tyrkysovou kabelku jsem ohromně pyšná, protože je to taková jednoznačně sezónní záležitost, kterým se podvědomě vyhýbám a zůstávám v nudných barevných kombinacích černé, šedé a bílé, občas prostřídaných hnědou.

O polední pauze jsem vyrazila z kanceláře na okruh pošta-lékárna-banka. Pravda, bylo mi v tom sáčku trochu chladno. Ale moje přesvědčení, že zima skončila, mě hřálo aspoň na duši. A zřejmě to na mě bylo vidět. Když jsem u kruhového objezdu přecházela silnici, jeden řidič náklaďáku zastavil, ačkoli jsem od přechodu byla ještě takových 20 metrů. Zapálil si cigaretu a s otevřeným okýnkem čekal, až na přechod docupitám a přejdu silnici. Nijak ho neobtěžovala za ním se tvořící kolona aut. A když jsem přecházela, usmál se na mě a ukázal zvednutý palec.

Opravdu si nemyslím, že by tak ocenil mou ladící kombinaci tyrkysové kabelky a šátku. Ten palec zvednul podle mě spíš proto, že na mě byla vidět dobrá nálada, spokojenost a pozitivní energie, kterou svým gestem ještě trochu popohnal. Zkrátka jsme si udělali radost navzájem.

 

4 thoughts on “Zdvižený palec, který potěší

  1. Mademoiselle Suzanne 14.3.2012 / 21:36

    Ta tyrkysová taška je opravdu krásná! A pokud umí vyčarovat krásný den, poohlédnu se po nějaké podobné 🙂 Ať žije jaro!

    • Vanilka 14.3.2012 / 22:13

      Ta taška je z Promodu. Třeba ji mají i v pařížských pobočkách 😉 Ať žije globalizace!

      • Mademoiselle Suzanne 15.3.2012 / 11:42

        Mají ji na stránkách, takže při nejbližší návštěvě Promodu (a ta asi bude brzy) se na ni mrknu. 🙂

Zanechat Odpověď

