Můj blog měl narozeniny… a já je zase prošvihla!

Stejně jako loni jsem si i letos během února několikrát vzpomněla, že se blíží výročí záložení mého blogu. Stejně jako loni jsem to v Den D (včera) úplně vypustila z hlavy.

Stejně jako loni jsem i letos zamýšlela udělat rekapitulaci termínů zadaných do vyhledávačů, díky kterým se někteří z vás na můj blog dostali. Nejsem si ale jistá, že by to bylo pořád tolik zajímavé… jestli to někdy vůbec zajímavé bylo.

Raději se zmíním o tématech, která vás podle wordpressovských statistik zaujala za minulý rok nejvíce.

  • Nejčtenějším příspěvkem bylo Módní peklo v opeře. Nevím, zda za úspěch vděčím blogu Módní peklo, jehož jméno jsem si pro svůj příspěvek vypůjčila, nebo jestli problematika vhodného oblékání do společnosti mou čtenářskou obec tolik tíží. Doufám, že jde o ten druhý případ. Třeba až se příště vydám do nějakého českého divadla, budu příjemně překvapená.
  • Příspěvek Mých patnáct minut slávy byl hned druhým nejčtenějším. Tady za popularitu vděčím Šťastnému blogu a našemu společnému příspěvku 5 věcí, které závidím Francouzkám. Součástí příspěvku byla anketa o nejkrásnější Francouzku, v níž zvítězila Juliette Binoche.
  • Mnozí z vás se tady na blogu zřejmě chtěli dozvědět, Jak si správně přát. Doufám, že vaše přání byla stejně úspěšná jako ta moje.
  • Pozornost vzbudily také Vysoké podpatky – příspěvek, ve kterém jsem vyjádřila své obouvací preference.
  • A kupodivu vás také zaujala má Novoroční předsevzetí 2012, ke kterým se ještě určitě vrátím na konci roku.

Tak vypadá žebříček TOP 5 příspěvků uveřejněných během druhého roku existence tohoto blogu.

Moc vám všem děkuju za to, že čtete, a hlavně za vaše reakce a názory, které značně obohacují můj pohled na svět.

7 thoughts on “Můj blog měl narozeniny… a já je zase prošvihla!

  1. Bebe 25.2.2012 / 18:58

    Hééépy brrrzdéééj túú júúúú vanilkový blogu 😀

  2. veve 26.2.2012 / 15:42

    Také blahopřeji a těším se na čtení po mnoho dalších let !!!

  3. Witch 27.2.2012 / 07:11

    Klidně to prošvihávejte, aspoň v tom nebudu sama 😉 Tak hodně dalších možností na svůj fungující blog zrovínka ten den nevzdychnout!

Zanechat Odpověď

