Kdo chodí hrát do kasina?

S Motýlem už jsme strávili několik večerů v jednom lucemburském kasinu. Vždycky jsme tam ale byli pozvaní na nějakou polopracovní večeři a/nebo koncert. Nikdy jsme nehráli. A už delší dobu si říkáme, že bychom to měli zkusit.

Náš hazardní výlet jsme si naplánovali na pátek 13. ledna. Využili jsme k tomu jedné marketingové akce pořádané novinami, ve kterých Motýl pracuje. Nejdříve jsme přivítali vítězku čtenářské soutěže a předali jí výhru: 500 euro v žetonech. Poté jsme si dali v tamní restauraci večeři, a pak se konečně vrhli do víru hráčského dění.

Před večeří i po ní mě překvapil průměrný věk hráčů. Zatímco před večeří – tedy mezi 19 a 20 hodin – jsem byla fascinovaná počtem důchodců hypnotizovaných herními automaty, po večeři jsem pro změnu žasla nad tím, kolik se v sále ocitlo „dětí“. Mám tím na mysli mládež kolem 18 let. Já bych tedy většině z nich řekla nanejvýš patnáct, ale předpokládám, že kdyby jim bylo míň než osmnáct, do kasina by je nepustili.

Co je tohle za generaci? Jak je možné, že dnešní mládež má dostatek financí na hazardování s kapesným a s výdělky z brigád? A hlavně jak to že je to vůbec napadne? Mě by to v mých osmnácti určitě nenapadlo, strávit večer v kasinu.

Zkušenost to byla jinak zajímavá. Obešli jsme sál, chvíli pozorovali jak se hraje Black Jack a usoudili, že je to na nás poněkud moc rychlé. Raději jsme se usadili u rulety, u které jsme zůstali v podstatě celý večer. Musím říct, že to bylo strhující, pokusit se odhadnout statistickou pravděpodobnost, jaké číslo a jaká barva by asi mohly příště padnout.

U mě se ukázalo, že mám přece jenom větší štěstí v lásce než ve hře. Z kasina jsme odešli o osmnáct euro bohatší než při příchodu, ovšem kdybych si hraní zcela odpustila, mohl Motýl vyhrát daleko víc. Ale to nás netrápí. Strávili jsme zajímavý večer, i když pravidelní hráči se z nás určitě nestanou.

One thought on “Kdo chodí hrát do kasina?

  1. cernamoora 19.1.2012 / 21:30

    do kasina nechodím, ani neznám nikoho, kdo ano,ale někdy bych to určitě ráda zkusila 😉

Zanechat Odpověď

