Konečně!

Konečně jsem se o dnech volna dostala k protřídění fotek z Etiopie, na kterých se zarazilo mé pravidelné přišpívání do rubriky Luxusní život obrazem. Za pauzu se vám tímto omlouvám a doufám, že nové obrázky patřičně oceníte (začínají datem 22. listopadu).

Bohužel se mi během stěhování a zabydlování v novém bytě nepodařilo tuhle důležitou fázi našeho života zachytit. Prostě jsem měla hlavu jinde, na focení jsem nemyslela, a když myslela, neměla jsem na něj náladu. To samé platí o Vánocích. A samozřejmě mě to teď mrzí.

Přesto jsem se rozhodla v rubrice Luxusní život obrazem pokračovat, protože metoda „aspoň jedno foto denně“ mi pomáhá zachytit momenty, které bych jinak určitě zapomněla.

Zanechat Odpověď

