Přejte si jednoduše, ale úspěšně!

V létě jsem se v první knížce Pierra Franckha dozvěděla, že správným formulováním svých přání může člověk dosáhnout toho, aby se mu splnila. Po přečtení jeho knížky „Jak si správně přát“ jsem byla trochu skeptická, ale pravidelně jsem jeho metodu zas a znovu zkoušela, a následně žasla nad tím, že mi některé věci opravdu vycházejí tak, jak chci:

  • před pracovním pohovorem jsem si přála, abych uspěla,
  • přála jsem si, abychom s Motýlem konečně našli pro nás vhodný dům či byt,
  • potom jsem si přála, aby se z něj současní majitelé odstěhovali rychle a abychom se my mohli přestěhovat už v první polovině prosince.

Dbala jsem rady pana Franckha a svá přání vyjadřovala písemně, abych si je později mohla pročíst a případně zjistit, proč některá přání nefungovala. A skutečně – některá přání se mi nesplnila, ovšem teď vím proč: buď jsem je špatně formulovala, nebo jsem jim prostě sama nevěřila.

Věřit ve splnění svého přání je totiž na celé věci to nejtěžší. Přitom se možná vůbec nejedná o nic nadpřirozeného (pro jistotu říkám „možná“ – co kdyby :-)). Spíš si člověk musí něco správně „umanout“, vzít si to do hlavy a nepřipouštět si, že by to nemuselo vyjít. Pierre Franckh píše o síle energií, ale podle mě jde spíš o to, že když člověk něco doopravdy chce a jde si za tím, může dosáhnout čehokoli. To se mi v životě osvědčilo už několikrát. Knížky Pierra Franckha pak pomáhají se na přání systematicky soustředit.

Knížka „Přejte si jednoduše, ale úspěšně“ je volným pokračovaním knížky „Jak si správně přát“. Obsahuje další rady a doporučení, a hlavně spoustu konkrétních příkladů a příběhů lidí, kteří díky metodě pana Franckha dosáhli svých vysněných cílů.

Pro mě se obě knížky staly první pomocí, když se v mém každodenním životě náhle objeví nějaká záludnost. Obvykle nejdřív zpanikařím, nevím, co si počít, nevidím žádné řešení. Pak prostě pokrčím rameny a řeknu si, že si nějaké řešení přece můžu přát. A ono mě to tak uklidní, že pak to řešení někdy hned zvládnu sama vymyslet.

A někdy jako by se opravdu stal zázrak. To mi pořád ještě nejde do hlavy. Ale věřit na zázraky je hezké, ne?

 

One thought on “Přejte si jednoduše, ale úspěšně!

  1. Terka L. 11.12.2011 / 19:35

    Naprosto souhlasím a doporučuji ještě třetí knihu: „Prostě si to přejte, a to s lehkostí“. Ta se věnuje podrobněji tématům peníze, zdraví a práce. Mám všechny tři knihy pořád po ruce. Důležité je svá přání správně formulovat a opravdu jim věřit…

Zanechat Odpověď

