Můj nedělní zkrášlovací rituál

Když nejedeme nikam na víkend a já se v neděli ocitnu doma, obvykle si jdu dopoledne zaběhat. Po návratu se zavřu do koupelny a provedu řádnou očistu. Ne že bych se po zbytek týdne nemyla 🙂 V neděli mám ale víc času se sama sobě věnovat.

Občas začnu tím, že na svoje suché vlasy nanesu výživnou masku Kérastase. Mám jemné vlasy, které po každém mytí musím vyfoukat, abych jim dodala aspoň náznak tvaru. Jenže to foukání je ničí. Tahle maska by měla působit právě během foukání, ačkoli se má nechat působit 15 minut a potom smýt.

Během těch 15 minut provedu peeling obličeje. K tomu jsem kdesi dostala vzorek krému od Clarins, který mi připadá výborný. Je jemný, tzn. neškrábe, ale pleť po něm zůstane krásně hladká (to zní jako z reklamy, ale co se dá dělat).

To samé pak provedu ve sprše za pomocí peelingu na tělo z Body Shopu.

Po peelingu je potřeba pleť hydratovat. K tomu mám svoje oblíbené tělové „máslo“ taky z Body Shopu.

Nakonec nanesu krém taky na obličej – můj nový objev Hydreane Légère od La Roche-Posay.

V koupelně tak strávím zhruba hodinu, ale vylezu z ní jako ze škatulky, voňavá a zrelaxovaná!

3 thoughts on “Můj nedělní zkrášlovací rituál

  1. udvouverunek 10.2.2012 / 13:54

    Jsem ráda, že jsem narazila na někoho, kdo používá krém od Clarins – včera jsem dostala v obchodě vzorek a patlala se jím i večer i ráno, strašně rychle se vstřebává, což mi připadá úžasné… Používáte ho dlouhodoběji? A co na to pleť?

    • Vanilka 10.2.2012 / 16:13

      No já zatím od Clarins měla jen ten peeling. A z něj byla moje pleť nadšená. Pár vzorků denních a nočních krémů už jsem taky dostala a vždycky mi přišly ohromně příjemné, ale s dlouhodobým používáním zkušenost nemám. Momentálně se patlám Vichy AuqliaThermal a jsem moc spokojená.

      • udvouverunek 10.2.2012 / 17:41

        Já jsem zvyklá na LUSH a občas pleťové olejíčky (Saloos nebo Hádek), prostě zkouším „přírodnější“ verze. Ale ten krém se tak rychle vstřebává, že je to geniální. Vichy se trošku bojím, máma se po čemkoliv od této firmy vždycky osypala, takže mám strach, jestli moje pleť nezareaguje podobně…

Zanechat Odpověď

