Sama v luxusním hotelu

V neděli večer jsem se shodou okolností a pracovních povinností ocitla v luxusním hotelu Dolce La Hulpe Brussels.

Je to jeden z těch hotelů, kde na vás po příjezdu čeká sladké překvapení.

Jeden z těch hotelů, kde vám bude lépe samotným, pokud nemáte rádi, když se na vás někdo kouká, zatímco se sprchujete.

Jeden z těch hotelů, kde vám ale bude trochu smutno, až budete usínat schoulení sami v rohu obrovské postele.

Mou pracovní povinností bylo vyzkoušet jejich Spa „Cinq Mondes“ (Pět Světů) a podstoupit tzv. polynéskou masáž. Jistě si dokážete představit, jakou míru sebezapření jsem musela prokázat 🙂

Ta masáž pro mě byla velkým zážitkem. Už jsem sice párkrát v životě absolvovala masáž zad a loni v Marrakeshi dokonce i masáž chodidel a nohou, tohle byla ale masáž celého těla, od hlavy až k patě, včetně vlasů, obličeje, paží nebo břicha. Účelem nebylo rozmasírovat ztuhlou krční páteř apod., což bývá obvykle bolestivé. Šlo o to, abych se uvolnila. Dokud jsem ležela na zádech, měl mi k tomu dopomoci jakýsi polštářek položený přes oči. Vdechovala jsem exotickou vůni esenciálních olejů, kterými mě paní masérka natírala a nechala se unášet na vlnách uklidňující hudby.

Přiznávám se, že na začátku jsem s tím uvolněním měla trošku problém. Hlavou mi vířily všechny možné myšlenky a starosti, a trvalo mi, než jsem tu hodinovou masáž přestala považovat za naprostou ztrátu mého drahoceného času. Nakonec jsem ale byla totálně nadšená a jen s lítostí jsem odmítla nabídku, abych svou masáž zakončila posezením v atriu s šálkem zeleného čaje. Bohužel jsem si musela pospíšit a odběhnout se převléknout (teda spíš obléknout), neboť na mě na recepci už čekala osoba, která mi měla ukázat další taje toho úžasného hotelu.

Rozhodla jsem se ale, že si podobné zážitky budu čas od času dopřávat. Není to ztráta času. Je to čas, který mám jenom sama pro sebe – a to je sám o sobě (i bez masáže) báječný pocit.

Foto: Dan Ionut Popescu | Dreamstime.com

A ještě taková kuriozitka na závěr: v dokumentaci Spa „Cinq Mondes“, je psáno, že zakladatel této francouzské sítě relaxačních center, pan Jean-Louis Poiroux, celých 10 let cestoval po celém světě a seznamoval se s různými typy masážních a relaxačních metod. Přijde mi to jako pěkné povolání.

One thought on “Sama v luxusním hotelu

  1. Le fille Ash 6.7.2011 / 13:15

    To byla příjemná pracovní povinnost! Že? 🙂 Toho čaje by mi bylo také líto… ještě to takhle krásně ukončit! No jo, není nad příjemnou masáž!

Zanechat Odpověď

