Letní nákupy – pokračování

Poté, co jsem si pořídila pohodlné sandály a teoreticky „ušetřila“ 54.10 euro (jelikož stály pouhých 14.90, zatímco ty, co jsem měla vyhlédnuté na internetu byly po slevě za 69 euro – viz. můj minulý příspěvek), rozhodla jsem se část „ušetřené“ sumy dále investovat.

Tam, kam s Motýlem v létě jedeme, nás podle průvodce čekají teploty kolem 28 stupňů. Budu tedy potřebovat nějaké opravdu lehké letní oblečení. V únoru jsem dělala průvan v šatníku, některé kousky vytřídila a teď mi chybí. Vždyť na podobnou cestu, na jakou se chystáme, se nejvíc hodí staré a/nebo levné hadříky, které se nemusím bát ušmudlat, popřípadě se s nimi na místě rozloučit.

A tak jsem využila slev v už tak levném H&M a nakoupila čtyři tílka a trička dohromady za 25 euro.

A cestou domů jsem se ještě zastavila v knihkupectví a pořídila slovník a učebnici španělštiny.

A s 1. červencem jsem si dala předsevzetí, že se budu každý den aspoň chvilku učit.

Hasta luego!

3 thoughts on “Letní nákupy – pokračování

  1. Sugar Free 3.7.2011 / 15:35

    Držím palce s učením. Já bojuju s angličtinou a nemít za lektora kamaráda, který mě učí z dobroty srdce zdarma, asi bych se k domácím úkolům nedokopala. Na studium mi vůle nějak nefunguje.

    • Vanilka 3.7.2011 / 18:28

      Mě učení jazyků ohromně baví – mám to jako hobby. Akorát že jsem perfekcionistka, takže se svou znalost snažím dotáhnout co nejblíž k úrovni rodilého mluvčího, což se mi zatím povedlo jen ve francouzštině, a v ostatních jazycích (hlavně v němčině) je pro mě dost frustrující vědomí, že se vyjadřuju jako barbar. S angličtinou jsem taky dlouho bojovala, než jsem jí přišla na chuť. Máte-li osobního lektora, který vás učí zdarma, je to ideální situace! Na druhou stranu mám pocit, že občas když člověk za své lekce platí, má o to větší motivaci se na hodiny připravovat. Aspoň u mě to tak je. Nechce se mi vyhazovat peníze 🙂

      Le 3 juil. 2011 à 15:35,

      • katblogz 3.7.2011 / 21:01

        Souhlasím. A soucítím – taky jsem perfekcionistka. Mohla bych celé dny trávit jen učením slovíček a nikdy nebudu mít pocit, že už se není co učit. Je to docela frustrující. Nejujetěji si připadám, když nakupuju cizojazyčné noviny a časopisy, a mám nutkavou potřebu si zajímavá slovíčka a spojení vypisovat i z nich. 😀 Naštěstí na to nemám tolik času, jinak bych se asi opravdu zbláznila. :)))

Zanechat Odpověď

