Pohodlné sandály

V úterním příspěvku jsem se zmínila, že mě kvůli našim plánovaným prázdninám čekají ještě nějaké letní nákupy. Rozhodla jsem se svůj seznam vzít od konce a začala shánět sandály. Měla jsem o nich dost jasnou představu. Měly by být pohodlné, bez podpatku, v neutrální barvě, ne žabky – naopak musí dobře držet na noze a musím v nich být schopná ujít delší vzdálenosti. Zároveň jsem si přála, aby byly aspoň trochu elegantní a ne takové ty vysloveně trekové sandály, které se nedají vzít k ničemu jinému než k batohu a tříčtvrtečním kalhotám. Nechci s sebou tahat moc věcí, takže tyhle sandály se musí hodit jak na delší pěší výlety, tak na romantické večerní procházky a popíjení koktejlů.

Nejdříve jsem hledala na internetu a zamilovala se do tohohle modelu, než jsem si všimla, že už vyprodaný:

sandály Jet 7, původně za 49 €, slevněné na 34 €

Pokračovala jsem v hledání, objevila tyto rozkošné sandálky a málem jsem je objednala:

sandály Parentesi, původní cena 89 €, slevněné na 69 €

S objednáváním oblečení nebo obuvi na internetu ale nemám vůbec žádné zkušenosti. Na internetu nakupuju knížky a kosmetiku – to je tak všechno. Oblečení a boty mám potřebu si nejdřív zkusit. O to víc, že jedny moc pěkné sandály jsem si zrovna nedávno v obchodě zkoušela a nejenže mi pásek vepředu byl moc volný, především na mé noze vůbec nevypadaly pěkně! Sice ve všech internetových obchodech píšou, že pokud mi zboží nevyhovuje, můžu ho do 7 nebo 14 dnů vrátit (na yoox.com dokonce slibují, že zásilková služba UPS zdarma přijede zboží vyzvednout ke mně domů, takže bych kvůli tomu ani nemusela na poštu), je to ale vždycky pravda? Představa zbytečných starostí a možná i vyhozených peněz mě odradila dost na to, abych se vypravila do nejbližšího městečka Thionville. A dobře jsem udělala.

Nejenže je po celé Francii zrovna období slev, v Thionville se navíc konala tzv. braderie. Nevím, jak to nazvat česky. Během braderie obchodníci vysunou většinu svého zboží na stojanech ven před obchod, takže se celé město podobá jednomu velkému tržišti. Nejedná se ovšem o klasické hadry, které se na trzích prodávají, i když ceny tomu odpovídají. Je to prostě výprodej. Ještě jsem ale nikdy neviděla braderie v období slev. Znamenalo to, že zboží bylo zlevněno dvojnásobně! Cedulky hlásily původní cenu, ta byla přelepená slevou a ta zase speciální cenou braderie. Tomu se přece říká příležitost!

Sandálů jsem vyzkoušela desítky, než jsem se konečně pro jedny rozhodla. Určitě se kvalitou ani krásou nevyrovnají těm, které jsem málem objednala na internetu, na druhou stranu mi jich aspoň nebude tolik líto, kdyby se jim na té naší dobrodružné dovolené mělo něco stát. No a ta finální cena je přece naprosto bezkonkurenční:

MOJE sandály za 14€90 🙂

Čím jsem si pak cenový rozdíl neodpustila vynahradit, o tom vám napíšu zase příště.

3 thoughts on “Pohodlné sandály

  1. Terka L. 2.7.2011 / 13:34

    Teda ty jsou nádherný!!! Právě také nějaké sandálky sháním, tak snad budu mít štěstí a natrefím na podobný parádní kousek.. 🙂

  2. eveli17 2.7.2011 / 21:39

    Blahoželám, sú perfektné. A tiež to tak mám, keď si psychicky zvyknem na vyššiu cenu, ktorú som ochotná zaplatiť a náhodou kúpim niečo iné za lepšiu cenu, rozdiel miniem :). Tak som zvedavá, za čo sa ho podarilo minúť Vám.

Zanechat Odpověď

