Jak jsem křepčila

Včera jsem zažila dost podivný den, na jehož konci jsem se cítila zcela fyzicky i psychicky vyčerpaná. To poslední, na co jsem měla chuť, bylo jít na koncert, ale Motýl komplikovaně sehnal lístky na MOBYho, a to jsem přece nemohla jen tak odpískat.

Hned v autě jsem na něj vychrlila všechno, co se mi za den přihodilo. On byl taky unavený, ale ze zbytků sil mě podpořil a utěšil.

Před koncertem jsme si v čekajícím davu ještě „na stojáka“ stihli vypít skleničku (teda spíš kelímek) a sníst hamburger. Ze všech stran se na nás tlačili lidi, strkali do nás, a my jsme se pokoušeli do sebe co nejrychleji dostat tu nezdravou věc, která byla naší večeří, zatímco nám hořčice ukapávala na zem.

Motýl prohlásil: „Nebylo by nám líp doma – pěkně v klídku na terase?“

Sama sebe jsem překvapila svou odpovědí: „Ne! Doma na terase jsme pořád. Vždyť my vůbec nechodíme mezi lidi!“

A Motýl mi na to řekl: „Ale vždyť je nám spolu tak dobře.“

A má pravdu. Nám je spolu – samotným – opravdu dobře. A taky není pravda, že bychom nechodili mezi lidi. Akorát že většina našich sociálních kontaktů je pracovních. A tudíž se nám potom ve volném čase mezi lidi nechce.

Koncert mi ale ohromně pomohl vyčistit hlavu. Žasla jsem nad tím, jak jsem se nechala strhnout atmosférou a davem, tancovala jsem a křepčila jak zběsilá, ačkoli MOBYho skoro nikdy neposlouchám. Překvapilo mě, kolik písniček jsem znala, aniž bych věděla, že je složil právě MOBY.

Zato dnes ráno, když jsem se v půl osmé snažila vyhrabat z postele, říkala jsem si, zda bych nebyla šťastnější (otázka, kterou si často klade Bára na Štastném blogu), kdybych bývala svůj včerejší večer přece jenom strávila s Motýlem v klidu na terase. Ještě teď mě bolí celé tělo. Znamená to, že na takové křepčení začínám být moc stará? Jak zpívá MOBY, „I’m feeling so old…“

 

2 thoughts on “Jak jsem křepčila

  1. eveli17 16.6.2011 / 12:25

    Áno, túto otázku si tiež často kladiem, keď sa niekde odvarím… Je pravda, že čím som staršia, tým viac zvažujem, či mi následky, ktoré pocítim na druhý deň stoja za to, aby som šla spať mimo svoj vyhradený čas.

  2. jolana88 17.6.2011 / 09:06

    opravdu pečlivě zvažuji – a mnohdy, snad věkem .. Častěji vítězí:.. Klídek, pohoda, relax.. Zvl. když sociálních dobrovolně-povinných kontaktů je hodně ..

Zanechat Odpověď

