Dodatek k čokoládě

Zajímá vás, jak Motýl reagoval na absenci čokolády u nás doma (viz. můj úterní příspěvek)?

V úterý dorazil Motýl domů dřív než já, protože už v půl šesté vyzvednul Holky, které u nás každé úterý tráví svůj večer. Když jsem přišla, zrovna dojídaly večeři. Malá Amandine se mě zeptala: „Martino, jíš hodně čokolády?“

Její otázku jsem nejdřív nechápala, ale potom mi svitlo: „Ahá, vy jste si chtěly dát čokoládu!“

Teď na mě pro změnu zůstaly nechápavě zírat Holky.

„To ne,“ začala vysvětlovat Amandine, „já jsem jenom zrovna říkala tátovi, že jsem si čokoládu zakázala.“

„Amandine má pocit, že jí moc čokolády,“ dovysvětlil mi potom Motýl, „a tak se sama rozhodla, že ji teď na čas přestane jíst. Mně to přijde jako ohromně zralá úvaha, nemyslíš?“

Na šestileté dítě, které čokoládu stejně jako jeho tatínek MILUJE, mi to přijde jako víc než zralá úvaha. Možná proto Motýl ani neprotestoval, když jsem mu oznámila, že čokoláda z obvyklého místa v kuchyni zmizela. Jenom se trochu vyděsil: „Ale nevyhodila jsi ji, že ne?“

Holt už mě zná jako své boty. Ví, že jsem vyhazovací typ. Vyhazuju ale jenom zkažené a nepotřebné věci. Čokoládu ani do jedné kategorie nepočítám. Zatím.

One thought on “Dodatek k čokoládě

  1. Witch 11.6.2011 / 13:41

    No však už jsem si včera vyčítala, že jsem nezkontrolovala, jak jste přežila 🙂
    Skevělé! Zdá se, že problém tak dlouho visel ve vzduchu, až ho začali řešit další. Motýlovi to teď půjde líp 🙂

Zanechat Odpověď

