Slunečný víkend na úpatí hor

Na návštěvě u známých poblíž Grenoblu.

Můj pracovní koutek
Výhled z mého pracovního koutku (škoda že voda v bazénu prý ještě není dost teplá na koupání)
Včera jsme strávili den ochutnáváním a nakupováním vína. Obětovala jsem se a dělala řidiče. S tímhle kamarádovým autem mi to ani nevadilo. Stejně jsme pak zakoupená vína ochutnávali všichni znovu večer.
Taky jsme viděli čerstvě narozená hříbátka.
Výhled na Rhônu
Tenhle typ staveb mi připomíná jih, léto a prázdniny.

Takhle jsem si vždycky představovala Francii: slunce, roztomilé kamené domy, dobré jídlo, výtečné víno. To všechno si tenhle víkend do sytosti užívám.

Zanechat Odpověď

