Kavárenské psaní

Ve středu jsem byla výkonná! Celé dopoledne jsem pilně pracovala, pak poobědvala s kamarádem, nakoupila a pak se vydala do tetovacího salónu 🙂 Ven jsem vyšla bez tetování – bohužel, Motýl je zatvrzelý odpůrce tetování a piercingu – zato jsem měla námět na článek, který si můžete přečíst tady (ve FJ).

Večer mě pak čekala tisková konference jedné asociace, která pomáhá malým holčičkám v Kambodže se školní docházkou. Časový prostor před konferencí jsem vyplnila opět prací. Našla jsem si kavárnu s volným WIFI připojením (ano, pár jich existuje dokonce i v Luxu!), objecnala si Latté Machiatto (to je v Luxu ještě větší rarita) a začala psát svůj článek o tetování.

Byla jsem překvapená z toho, jak snadno jsem se v tom kavárenském ruchu dokázala soustředit. Líbilo se mi koutkem oka pozorovat, co se dělo kolem mě, přitom jsem ale neměla pocit, že by mě to odvádělo od práce.

Myslím, že budu kavárenskou činnost provozovat častěji.

Zanechat Odpověď

