Jedna + jedna = někdy trochu moc

Abych víkend (navíc prodloužený) strávený hned s několika dětmi sama od sebe shledala příjemným, to je u mě úkaz poměrně nezvyklý. Všem matkám a také ženám po dětěch toužícím se omlouvám. Já jsem prostě na dětičky nikdy moc nebyla.

Náš velikonoční víkend byl ale perfektní. Ano, i tentokrát se všechno točilo kolem dětí, program se plánoval v souladu s dětskými aktivitami, ale z nějakého záhadného důvodu mi to nevadilo.

Motýl má dvě dcerky, jeho sestra taky. Nejmladší jsou teď 4 roky, nejstarší 9. Když se všechny čtyři sejdou, obvykle to bývá cirkus. Tentokrát chyběla Motýlova starší dcera, z čehož jsme byli všichni velmi smutní. I ona se na cestu za sestřenicemi do Lipska těšila a je jisté, že se tam v nejbližší době podruhé nedostaneme. Nicméně mám pocit, že víkend proběhl klidněji než obvykle. Sblížila jsem se s Motýlovou mladší dcerou, která si podle mě nepřítomnost své starší sestry, která má tendenci jí neustále rozkazovat, vysloveně užívala.

Myslím, že kdyby s námi jela naopak pouze Motýlova starší dcera, víkend by proběhl stejně hladce. Šlo spíš o to, že jsme měli na starost jen jedno dítě, které bylo navíc o to klidnější. Žádné tahanice, žádné hašteření. Zkrátka i když je máme rádi obě stejně, občas není od věci je dočasně oddělit.

One thought on “Jedna + jedna = někdy trochu moc

  1. jolana88 26.4.2011 / 08:29

    není se zač omlouvat – tak to prostě někdy chodí – pár chvil „od sebe“ jenom prospívá – VŠEM 🙂 Na Vašem postoji nevidím nic špatného – lepší než si pořídit dítko jako „doplněk“ – protože se „to“ má.. Teorii – každá žena je automaticky matka – považuji já sama za dávno překonanou..

Zanechat Odpověď

