Dulcinea

Tak je to tady. Jdu s pravdou ven. Konečně vám odhalím svůj podnikatelský záměr, o kterém jsem se dosud občas zmiňovala.

Připraveni? A hlavně připraveny? Protože můj projekt se týká hlavně vás, milé dámy.

Rozhodla jsem se v Lucembursku spustit web pro ženy. Vy v Čechách možná znáte OnaDnes.cz, ProZeny.cz, Elle.cz a jim podobné. Některé z nich existují společně s tištěnou verzí v podobě časopisu, jiné samostatně jen v elektronické formě.

V Lucembursku žádné takové weby neexistují. Jednou měsíčně vycházejí dva časopisy pro ženy, jejich internetové stránky jsou ale dost katastrofální. A tak jsem se rozhodla zaplnit tuto díru na trhu. Přinést lucemburským ženám (lépe řečeno ženám žijícím v Lucembursku a okolí) nepostradatelné informace o nových módních trendech, o vývoji v oblasti kosmetiky, o zdravém životním stylu, zkrátka o všem, bez čeho se žádná žena přece nemůže obejít.

A tak jsem se pustila do zařizování a vyřizování různých formalit, a hlavně do vytváření samotného webu. Formality se týkají hlavně založení mé společnosti „s r.o.“ V tomhle ohledu ještě nejsem zcela u konce, ale brzy snad budu. Web mi vyvinuli kamarádi z českých firem Grafiro a Freshsytems. Musím jim udělat trochu reklamy, protože si to zaslouží. Mimochodem co se webdesignu týče, Česká republika je oproti Lucembursku o několik let napřed!

Můj web se jmenuje Dulcinea, podle Don Quijotovy milé. Můžete si ho prohlédnout na www.dulcinea.lu. Jsem si jistá, že mnozí z vás francouzštinu ovládají nebo se ji učí, a tak se možná do některých článků začtete. Také můžete rozkvět Dulciney podpořit tím, že se stanete jejím fanouškem na Facebooku nebo followerem na Twitteru.

Je jasné, že budu muset být trpělivá, než se mi můj web podaří „rozjet“. Žádné začátky nejsou jednoduché. Jsem ale připravená zatnout zuby, vykasat rukávy a pilně pracovat. Ono mi totiž nic jiného nezbývá. K 30.4. končím v našich novinách.

12 thoughts on “Dulcinea

  1. Bonne chance ! 19.4.2011 / 18:36

    Veľa šťastia so ,,sladkým´´ webom 😀 Mooc sa mi páči váš blog aj nový portál.Tiež som mladá prívrženkyňa Francúzska a veci s ním spojeného (Gainsbourga , Piaf,Tiersena ,V .Paradis :).Ďakujem aj za vašu inšpiráciu:D
    Dominique

  2. Cerna Moora 20.4.2011 / 02:08

    At se dari!

    Ale velmi me prekvapilo, ze tam zadna zenske weby nejsou 😀

  3. jolana88 20.4.2011 / 08:09

    přeji upřímně mnoho úspěchů 🙂 zjištění o mezerách v nabídce i webdesignu mne celkem překvapilo. Francouzštinu ne – ale prostředí a nabídka mne zaujalo i tak. Jen tajně doufám, že se nebude – jako některé z Vámi zmiňovaných – zabývat slámou pro prázdné hlávky. Nedočetla jsem se o cílové skupině – ale vzhledem k Vašim kvalitám – jak je znám z Vašich článků – věřím, že nebude ani jen pro „vyvolené“, což je, bohužel, v Čechách nová moda.. Ať se daří – Vám i Motýlovi 🙂

  4. Terka L. 20.4.2011 / 10:34

    Marti to je skvělý nápad, moc mě překvapilo, že v Lucembursku nic takového není.. Ještě si vytiskni v novinách reklamu než odejdeš :-). Moc držím palce a přeju vysokou návštěvnost! 🙂

  5. Witch 20.4.2011 / 20:08

    Vanilko, je to skvělý projekt a výborný nápad! Velice, děsně moc držím palce.

  6. Lucie 21.4.2011 / 17:16

    Milá Marti,
    gratuluji k otevření portálu, vypadá nádherně. Moc držím palce!

  7. blog de lenka 26.4.2011 / 10:04

    nasla jsem nahodou tvuj blog a je vazne super! mame stejne „existencni“ problemy, ja ziju ve francii 🙂 koukala jsem na nove stranky dulcinea a jsou super! drzim ti palce at ti to vyjde 🙂

    • Vanilka 26.4.2011 / 12:15

      Ahoj Lenko, děkuju za pochvalu stránek i blogu. A ráda slyším, že je ve frankofonním světě někdo, kdo prožívá možná podobné útrapy a radosti jako já. V které části Francie jsi? A co tam děláš? Tohle mě zajímá 🙂

      • blog de lenka 27.4.2011 / 22:03

        🙂 jà jsem v parizi a pracuji n’a recepci v hotelu a taky delam ucetnictvi pro pritele.

      • Vanilka 27.4.2011 / 23:12

        Óóó, sladká Paříž… To byla moje původní destinace 🙂

        Le 27 avr. 2011 à 22:03,

Zanechat Odpověď

