Snad už brzy podnikatelka

Včera mi přišel dopis.

Motýl mi ho předal s ustaraným obličejem. Bál se mé reakce v případě špatných zpráv. Bál se oprávněně. Jsem v poslední době trochu nervózní a pod tlakem událostí, o kterých napíšu později.

Nakonec však s dopisem přišly spíše dobré zprávy. Jsem shledána schopnou vést svůj vlastní podnik. A to jsem ani nemusela absolvovat žádné školení nebo prokázat, že už jsem nějakou společnost vedla. Tím totiž vyhrožují na webu Obchodní komory. Nakonec stačil můj univerzitní diplom a prohlášení mého milovaného šéfa, že jsem se podílela na strategických rozhodnutích v rámci našich novin.

Musím však ještě upřesnit, jak vypadá moje budoucí kancelář. Moje provizorní nájemní smlouva nebyla dostatečně explicitní. Marné je vysvětlovat, že svou činnost hodlám provádět převážně z domova a že své obchodní schůzky budu vést v kancelářích svých klientů. Podle zákona musím mít kancelář se čtyřmi stěnami, dveřmi, které se dají zamknout, a s neomezeným přístupem 24 hodin denně. Inu co naplat. Asi si budu muset takovou kancelář najít.

One thought on “Snad už brzy podnikatelka

  1. Terka L. 14.4.2011 / 11:25

    Marti moc držím palce! A už se nemužu dočkat až se dozvíme víc.. 🙂

Zanechat Odpověď

