Óda na Niveu

Po ódě na Vrchlabskou mast přicházím s ódou na Niveu.

Taky si na ni vzpomínáte z dětství? Taková ta malá modrá placka, kterou naše maminky nosily po kapsách?

Při pohledu na tuhle placatou kovovou krabičku, kterou jsem byla jako dítě úplně posedlá, protože mi byla příjemná na omak, se mi vybavuje hlavně sladká vůně linoucí se z maminčiných rukou, když si je tímhle krémem namazala po mytí nádobí. A občas jsem měla nárok se jím natřít i já.

Připadá mi skoro neuvěřitelné, že si tenhle výrobek značky Nivea uchoval stále stejné balení až dodnes. Modrou placku můžete zakoupit v několika velikostech, stále je to ale placatá kovová krabička. A krém stále stejně voní.

Koupila jsem si maxi-balení, abych tak nahradila jedno docházející tělové mléko. Mimo jiné v rámci šetření, protože Nivea Crème patří v supermarketu mezi ty nejlevnější produkty v oddělení drogerie.

Trochu jsem svého rozhodnutí potom litovala, protože se ten krém velice špatně roztírá, a než se vstřebá, vytvoří na kůži takový podivný bílý film, takže například už tak po zimě dost bílé nohy dostávají mrtvolný nádech.

Ale za další vzpomíku na dětství to přece stojí.

Ještě mám v rukávu jednu historku týkající se Nivey. Asi před dvěma lety jsme s Motýlem dostali dárkový pouzkaz do jednoho kosmetického salónu Passage Bleu. Nechala jsem si tam důkladně vyčistit pleť, i když oproti českým kosmetičkám to důkladné vůbec nebylo. Na závěr mě slečna začala zpovídat, jaké přípravky používám a jak pečuji o svou pleť. První šok zažila, když se dozvěděla, že si pleť čistím pouze večer, a ráno se „jenom“ opláchnu vodou. A přímo zhrozená byla mým přiznáním, že k odličování používám přípravky značky Nivea. Samozřejmě jejím účelem bylo prodat mi jejich dokonalá a zázračná odličovací mléka. Dnes bych ji poučila o tom, že krém Nivea Soft je ve Francii nejprodávanější krém pro celé tělo.

A na závěr bych se ještě chtěla zmínit o opalovacích krémech Nivea. Ty pro mě totiž nemají konkurenci, co se vůně týče. Když si chci připomenout léto, moře a prázdniny, stačí si přičichnout k lahvičce opalovacího mléka Nivea. Což je jenom důkaz toho, že závislost se dá vytvořit na všem možném.

 

 

8 thoughts on “Óda na Niveu

  1. PR 11.4.2011 / 14:41

    Marti, a tohle si u tebe objednal kdo? 😀 😀 😀

    • Vanilka 15.4.2011 / 14:49

      Tvůj komentář se ztratil do spamů, objevila jsem ho až dnes. Neobjednal si to nikdo. Ale dodatečným honorářům se nebráním 🙂

  2. Terka L. 11.4.2011 / 18:31

    Souhlasím, že klasická Nivea se velice špatně roztírá a je hodně mastná. Na tělo teď nejvíce používám Dove, je jemný a hned se vstřebá.. Na obličej jsem před rokem objevila kosmetiku Mary Kay a nedám na ni dopustit. Opravdu se vyplatí si trochu připlatit, protože obličej je naše vizitka a v pozdějším věku to oceníme. Dokonce teď tuto kosmetiku prodávám jako jejich nezávislá poradkyně.. 🙂

    • Vanilka 11.4.2011 / 23:24

      Mary Kay? To vůbec neznám. Ale ráda poznám. Doufám, že mi řekneš víc, až se příště uvidíme!

      Le 11 avr. 2011 à 18:31,

  3. Kaatja 11.4.2011 / 21:45

    to mně připomnělo moji „frustraci“ z dětství :)maminka mojí kamarádky používala niveu a ta moje používala krém odlišné vůně v obdobné plechovce jen v metalické růžové barvě s názvem tuším nela gold? Byla levnější, nemohla jinak. Jenže já strašně chtěla tu zrovinkatumodroupixličku.
    aneb dítko si uvědomilo, že ne všichni mají stejné finanční možnosti 🙂
    Apropos moje kamarádka byla u kosmetičky poprvé vloni (je jí 36) a rovnou jí vyrazila dech tím že používá léta právě niveu soft. A má nádhernou pleť nutno dodat.

    • Vanilka 11.4.2011 / 23:28

      To je taky hezká vzpomínka. Děkuju, že jste se o ni podělila. A jinak co se krémů týče, v poslední době dost experimentuju a opravdu se mi potvrzuje, že cena občas nemá s kvalitou nic společného. Někdy se „vyplatí připlatit“, jak už napsala Terka, ale někdy velmi levný krém taky příjemně překvapí.

      Le 11 avr. 2011 à 21:45,

  4. jane 12.4.2011 / 19:45

    Mamka tvrdi, ze plet mame danou geneticky. Taky pouziva niveu, ale jinak si taky myje oblicej studenou vodou a na svuj vek ma minimum vrasek. A ja mam niveu taky rada, zejmena tu jeji hutnost na obliceji. Jinak jsem si odmala myslela, ze je to cesky vyrobek.

  5. Kaatja 16.4.2011 / 22:06

    S genetikou souhlasím. Ta kamarádka totiž nevyrazila dech jenom kosmetičce, ale i mně 🙂 já chodím ke kosmetičce od osmnácti, za krémy utratím několikanásobně víc a ona si používá niveu!?… to je nespravedlivé!!!
    Nicméně při první návštěvě drogerie jsem si tu softku poprvý koupila a když už ne na obličej, tak na tělo je příjemná…

Zanechat Odpověď

