Aby mě beránek…

…nepokakal. Neříká se to snad? Popravdě řečeno si nejsem jistá. Ale mám pocit, že mi kdysi něco takového babička říkávala: že bych si k Velikonocům měla pořídit něco nového, aby mě beránek nepokakal.

Máme to ale podivné tradice. Bití žen pomlázkou a kakající beránci.

Ale aspoň mi to může sloužit jako omluva, že jsem opět porušila svoje rozhodnutí šetřit.

Ve čtvrtek jsem si dopřála naprosto luxusní polední pauzu. Potřebovala jsem si v Muzeu historie a umění opatřit jednu knížku. To zní ohromně intelektuálně. Ujišťuju vás, že jsem ji potřebovala jako dárek, ne pro sebe 😉 Vydala jsem se tedy do Lucemburku, koupila si panini s rajčaty a mozzarelou a při pojídání procházela ulicemi, koukala do výloh, užívala si sluníčka a příjemného městského ruchu. Cestou zpátky z muzea jsem už neměla ruce ani pusu plné oběda, a tak jsem se do některých obchodů odvážila i vkročit. Měla jsem v úmyslu si pořídit nějaké jarní boty, ale žádné mi nepadly do oka. Zato jsem byla neuvěřitelně „úspěšná“ v Mexxu. Některé kusy oblečení, které jsem si vybrala, byly dokonce slevněné. Pořád nechápu, k čemu slouží ta přesně určená období slev v zimě a v létě, když se slevněné oblečení dá koupit po celý rok.

A protože má radost z nových kousků přetrvala až dodnes, rozhodla jsem se o ni podělit.

Košile a svetřík, který barevně ladí s botami, které jsem si přivezla z Čech.
Triko s všitým tílkem (aby to bylo pestřejší)
Tmavě šedé tílko

Tyrkysově modrý svetřík
2 thoughts on “Aby mě beránek…

  1. Markéta 11.4.2011 / 11:58

    Ahoj Martinko. Stejný zvyk dodržujeme doma také. Vždy mi mamča říkala, že ti musí někdo jiný koupit něco na sebe, aby tě beránek….:-). Takže být Tebou, řekla bych ještě přítelovi o nějaký nový kousek do šatníku:-)

    • Vanilka 11.4.2011 / 23:21

      Super, díky za radu! Hned půjdu Motýlovi vysvětlit naše velikonoční tradice. On zná jen to bití žen pomlázkou 🙂

      Le 11 avr. 2011 à 11:58,

Zanechat Odpověď

