Mých 15 minut slávy

Autorka jednoho z mých nejoblíbenějších blogů mě požádala, abych se vyjádřila k několika jejím postřehům ohledně Francouzek. Určitě si dokážete představit, jak mě to potěšilo.

Náš společný výtvor nazvaný 5 věcí, které závidím Francouzkám si můžete přečíst na Šťastném blogu.

A připojuju malou anketu: která francouzská herečka, zpěvačka nebo jiná známá osobnost (třeba francouzská paní prezidentová?) podle vás ztělesňuje klasickou francouzskou krásu?

Zároveň přicházím hned s několika návrhy:

Brigitte Bardot
Carla Bruni-Sarkozy
Catherine Deneuve
Juliette Binoche
Sophie Marceau
Vanessa Paradis

Můžete hlasovat, popřípadě do komentáře navrhnout vlastní kandidátku.

10 thoughts on “Mých 15 minut slávy

  1. Barbora 7.4.2011 / 11:37

    Pro mě je nejvíc „Francouzka“ Juliette Binoche, ačkoliv je z Vaší šestice asi ta nejméně klasicky krásná. Ale vlastně každá svým způsobem ztělesňuje určitý odstín „francouzkosti“, snad kromě BB, která je podle mého názoru taková nadnárodní sexbomba. (A Carla Bruni je, pokud vím, Italka, ale do Francie rozhodně patří.)
    K Vašemu výčtu bych ještě připojila osobní tip – Charlotte Gainsbourg.

  2. zarox21 7.4.2011 / 16:17

    Já bych si dovolila také jeden tip : Marlene Jobert. Je sice krasne pihata a zrzava, coz neni úplně typicky franouzské, ale šmrnc má (měla) ohromný.

  3. Lenka 7.4.2011 / 19:22

    Článek o Francouzkách na Šťastném blogu je skvělý!
    A co se francouzských krásek týká, tak pro mě je to Audrey Tautou, ale jako žena rozhodně nejsem na ženskou krásu odborníkem! 😀

    • Vanilka 8.4.2011 / 10:55

      Audrey Tautou, no jistě! Jak jsem na ni mohla zapomenout?

  4. Cerna Moora 8.4.2011 / 07:20

    určitě někdo tmavovlasý a tmavooký, což mi vylučuje BB, z těch zbývajících se nedokážu rozhodnout 🙂

  5. Tereza 8.4.2011 / 10:47

    Marlene Jobert – taky můj tip. Carla Bruni je Italka. Článek jsem četla na stránkách Elle a moc se mi líbil!

    • Vanilka 8.4.2011 / 10:57

      Ano, Carla Bruni je Italka. Nějak jsem si to včera při psaní neuvědomila. Mimo jiné možná proto, že na mě vůbec jako Italka nepůsobí. Ach ty stereotypy.

  6. Tereza 8.4.2011 / 13:07

    Moc zajímavý článek! Já musím rozhodně zmínit nádhernou francouzskou herečku Marion Cottilard (skvělý výkon v Edith Piaf), je elegantní a má takový francouzský šmrnc..

  7. kristii 11.5.2011 / 20:36

    Jednoznačně Audrey Tautou 🙂

  8. zanebutka 28.6.2011 / 23:06

    Pre mňa je to jednoznačne Vanessa Paradis, veď je tak detsky prirodzene krásna…U mňa je víťazom jednoznačne ona.

Zanechat Odpověď

