Dva nové úlovky

Mé šetřivé období pokračuje. A právě v rámci šetření jsem si minulý týden pořídila dva nové kousky do mého šatníku. Hlavně na bílý svetřík v lehce námořnickém stylu jsem měla v obchodě 1-2-3 zálusk už poměrně dlouho. Takže když jsem zjistila, že je teď o 30 % slevněný v rámci „Fashion Days“ organizovaných v síti obchodů 1-2-3 zřejmě v celé Evropě (touhle informací si nejsem úplně jistá), neodolala jsem. A přibrala ještě bílé triko s dlouhým rukávem, s elegantním saténovým límečkem a roztomilými skleněnými knoflíčky.

Svetřík "Iggy"
Tohle se asi nejblíž podobá mému triku. To moje je ale bílé a s dlouhým rukávem.

 

Aspoň nějaká radost do mých v poslední době poněkud náročných dní…

 

2 thoughts on “Dva nové úlovky

  1. Cerna Moora 29.3.2011 / 21:12

    svetrik je super! (ja bych teda brala spis obraceny barvy, to je jasny 🙂

    • Vanilka 30.3.2011 / 09:16

      Máš pravdu. Obrátit ty barvy by taky nebylo špatný. A bylo by to praktičtější. Zkus to navrhnout Evě Herzigový, ta má u 1-2-3 slovo.

Zanechat Odpověď

