Sama doma II

Zatímco Motýl odletěl na dva dny do Švýcarska prezentovat výsledky našich novin, já jsem si vzala dva dny volna, ne proto, abych mohla letět s ním a shoppingovat v Curychu, ale abych mohla nerušeně pracovat na svém projektu.

Ten totiž nabírá konkrétní formu. A tak těm z vás, kteří mi ještě nepoložili žádnou zvědavou otázku přes Skype, Facebook, e-mail nebo osobně, odhalím první indicii: celé se to bude točit kolem jednoho webu.

Na webu se pracuje. Ještě se spousta věcí musí dodělat, ale  základ už je hotový. Nastal čas věnovat se obsahu.

Původně jsem měla v plánu za ty dva dny napsat zrhruba 12 článků. Napsala jsem 4.

Ono to není JENOM tím, že bych byla pomalá. Je to, myslím, taky tím, že ten web ještě není hotový. Takže začnu něco dělat a přijdu na to, že něco nefunguje, tak to dám vědět mým technikům a ti to začnou řešit. Mezitím se snažím pokračovat, ale když technici vyřeší závadu, musím se zase vrátit k tomu, co jsem rozdělala… no a to všechno zdržuje.

Upřímně doufám, že si tady nic nenamlouvám… Protože jestli jsem vážně prostě jenom pomalá, svůj projekt budu muset rychle přehodnotit.

O tom jsem ale psát nechtěla. Chtěla jsem napsat o tom, jak vypadá můj den, když jsem sama doma.

Užívám si to. A to ne proto, že bych snad společné bydlení s Motýlem dostatečně neoceňovala! Jenom jsem čas od času prostě ráda sama. I když se v noci sama v domě bojím a je mi zima na nohy.

Takže když jsem sama doma (a nemusím do práce):

  • Budím se (budíkem) v půl deváté.
  • Vyčistím si zuby, obléknu se a uvařím si konev černého čaje. Motýl ráno vždycky vaří zelený, což je asi zdravější, ale moje české Já pořád víc oceňuje čaj černý.
  • Usednu k počítači a začnu pracovat.
  • Kolem desáté se nasnídám a dám si kávu.
  • Pak pracuju, dokud můžu.
  • Jím teprve, když mám hlad, bez ohledu na to, jestli je zrovna čas oběda či večeře. Předevčírem jsem obědvala v půl třetí, včera ve čtyři. Venku na terase 🙂
  • Když se nedá jíst na terase, své pokrmy pojídám při sledování seriálu Přátelé, který už znám nazpaměť a vůbec mi to nevadí.
  • Večer si dlouho čtu v posteli. Usínám hodně pozdě, často kolem jedné nebo půl druhé hodiny ranní. Když ale nemusím vstávat v 6.40 do práce, nevadí mi to.
  • Do postele si beru tlusté ponožky, což Motýl nesnáší.
  • A taky se v ložnici zamykám. Když jsem totiž sama doma, slyším všude po domě různé hrůzostrašné zvuky. Taky zamykám dveře do garáže, dveře od naší komory za kuchyní (je v ní okno) a samozřejmě hlavní dveře, i když z vnější strany není klika.

A po dvou dnech samoty jsem šťastná jak blecha, když se mi Motýl vrátí.

One thought on “Sama doma II

  1. zarox21 24.3.2011 / 11:44

    Dost mi připomínáte mou dceru :-). Tak hlavně držím palce s tím vaším projektem!!

Zanechat Odpověď

