King’s Speech

Další „oskarový“ film! Když ze mě konečně vyprchaly dojmy z Black Swan, odhodlala jsem se jít na King’s Speech – v češtině Králova řeč, pokud se nemýlím. V Paříži.

Původní plán byl využít návštěvy Paříže k tomu, abych se nějak kulturně vyžila. Měla jsem na mysli výstavy, muzea, divadlo. Místo toho jsme šly s kamarádkou na hřbitov Montparnasse a do kina 🙂 O nalezení kulturnějšího programu jsme se snažily. Ale žádná z cenově dostupných divadelních her nás nezaujala a před Louvrem byla tak dlouhá fronta, že jsme raději využily toho, že přestalo pršet, a místo obdivování uměleckých děl v muzeu jsme obdivovaly krásy Paříže.

V sobotu večer jsme místo divadla pečlivě vybraly kino, kam se dalo jít na King’s Speech v původní verzi. Bála jsem se totiž, že rozkošné koktání Colina Firtha by při dabingu ztratilo svůj šarm 🙂 A nelitovala jsem. Film byl inteligentní, zajímavý a usoudila jsem, že (naštěstí) lze natočit úspěšný film bez všemožných, leckdy nechutných, speciálních efektů.

A jak mi celý ten film utekl! Akorát nevím, jestli to bylo tím, že jsem byla tak dokonale vtažena do děje, nebo spíš tím, že jsem před filmem vypila sklenku šampaňského, dvě sklenky vína a bříško zaplnila výtečnou večeří v podobě sýrového pokrmu „raclette“ a během filmu jsem možná na momentík zamhouřila oko. Rozhodně ale ne proto, že bych se nudila!

One thought on “King’s Speech

  1. ladyesik 2.7.2012 / 00:21

    taky se mi film moc líbil 🙂 Takový jednoduchý, člověka nic nečekaně nesrazí ze židle 🙂

Zanechat Odpověď

