Čerstvý vzduch pro čistou hlavu

Čas od času je potřeba si od všeho trochu dáchnout. To neznamená, že nutně člověk musí zůstat  ležet doma na kanapi a nic nedělat. My jsme naše tři dny odpočinku pojali aktivně. Využili jsme už několikanásobného pozvání mého dávného kamaráda, který se z rodné Normandie asi před třemi lety odstěhoval do alpského střediska Bourg-Saint-Maurice.

Dva dny strávené na horském slunci a čerstvém vzduchu mi neuvěřitelně pročistily hlavu. Dokonale jsem se odreagovala a úplně jsem zapomněla na všechny starosti spojené s mou současnou prací, se založením společnosti nebo s hledáním domu. Soustředila jsem se pouze na to, abychom se ve spleti sjezdovek areálu „Les Arcs“ neztratili nebo abychom nezvolili pro mého lyžaře-začátečníka příliš obtížnou trasu. Nicméně musím říct, že jsem na Motýla ohromně pyšná, protože den ode dne dělá obrovské pokroky a bez obtíží zvládá sjet už i červené sjezdovky.

Přestat na dva až tři dny myslet má za následek, že se mi teď najednou všechno zdá snadnější a jasnější. Teď už vím, co dělat, až zase začnu panikařit 🙂

One thought on “Čerstvý vzduch pro čistou hlavu

  1. Mirek Toms 7.3.2011 / 00:50

    Milá Martino, vítám Vás po dovolené zase doma. Vaše hezké fotky ve mne vyvolaly nostalgické vzpomínky, když jsem já, tak asi ve Vašich letech, jezdil na hory, samozřejmě za komoušů to bylo jen do Krkonoš. Tehdy byl úplně jiný svět, ale přesto si rád vzpomenu…

Zanechat Odpověď

