Všechno nejlepší!

Dnes je to přesně rok, co jsem si začala psát svůj blog. Chtěla bych tímto sama sobě poděkovat za nápad (i když těžko zatajím, že jsem se nechala inspirovat) a vám – čtenářům – za výdrž. V psaní budu pokračovat. Jsou dny, kdy absolutně nevím, o čem psát, a pak přijdou období, kdy mi každý den přináší nový námět. Díky svému blogu jsem poznala spoustu zajímavých lidí a objevila jiné blogy, na které se ráda vracím, protože mě dovádí k zamyšlení a inspirují mě. Zároveň se mi podařilo obnovit kontakt s lidmi geograficky vzdálenými a za to jsem ohromně vděčná.

Chtěla bych vám taky říct, že každá vaše reakce, ať už ve formě komentářů tady na blogu, na mojí Facebook stránce nebo e-mailem, mi způsobuje nevyslovitelnou radost. Děkuju.

Teď radši ukončím tuhle vážnou a dojemnou vsuvku a přejdu k něčemu veselejšímu: ke statistikám blogu, přesněji k heslům, které jste vy – čtenáři – zadali do vyhledávačů, a dostali se tak na můj blog. Zda jste zůstali nebo znechuceně stránku zavřeli, to samozřejmě netuším. Myslím ale, že aspoň část z vás zůstala, jinak by se počet návštěvníků neustále nezvyšoval 🙂

O vyhledávaných heslech už jsem jednou psala v příspěvku nazvaném „Tisíceré díky Emmě Watson!“ Emma Watson vás svým novým sestřihem opravdu fascinovala. A dlouho! Snad každý den se najde někdo, kdo hledá informace typu

  • ostříhaná emma watson
  • emma watson krátké vlasy
  • ostříhaná jako kluk
  • kontakt na emmu watson – zájemce nechť se mi přihlásí e-mailem, pošlu mu obratem Emmino číslo na mobil.

Dokonce někdo vyhledával i emma watson kahotky emma watson kalhotky (opravdu to dotyčný/á pro jistotu napsal/a hned dvakrát po sobě), nemyslím ale, že u mě hledanou informaci našel. Ať pátrám v paměti sebevíc, nevzpomínám si, že bych někdy psala o kalhotkách…

Také náramek Power Balance se mezi hesly objevil hned v několika podobách:

  • power balance náramek
  • gumové náramky energetické
  • zázračná náramek – možná by nebylo od věci naučit se rody podstatných jmen
  • gumový náramky s nápisem
  • náramek zlepšení výkonu
  • a na závěr taky power balance pekna blbost

S posledním uvedeným tvrzením musím souhlasit. Náramky Power Balance jsou blbost a už to bylo v Austrálii dokonce vědecky dokázáno a výrobce musel některým nespokojeným klientům vrátit peníze. Asi bychom se s Motýlem měli taky přihlásit, neboť na Motýlově náramku už vůbec nejsou vidět ty hologramy, které měly údajně dostávat tělo do rovnováhy. Zřejmě se omyly či co.

Také téma o líbání mělo na mém blogu viditelně úspěch:

  • francouzské líbání
  • jak líbat francouzsky
  • typy líbání francouzský
  • líbání v belgii
  • a pak najednou rozmnožovanie vanilky… hmmm, to je, myslím, až ta fáze po líbání.

No a pak mě zaujala směs vyhledávaných hesel, nad kterými mi zůstává rozum stát:

veselé kapesníčky – může mi někdo říct, jak můžou být kapesníčky veselé, a poradit mi, kde jsou k sehnání?

blonďaté vlasy – nemám

kouka se na fylmy – kdo? A proč s „y“?

iped – tak ten, myslím, ještě na trh nepřišel, ale je jasné, že jednou jim ty samohlásky dojít musí

co stve cechy ve francii – tak VY jste tady správně

jak vypadat luxusně módanemůžu si pomoct, ale i když určitou míru luxusu dokážu ocenit, „luxusně“ bych vypadat nechtěla

matka v karkulce – a co byste si o ní přáli vědět?

co v létě do kabelky – to samé, co v zimě…

poštovní schránka pračka – doporučuju zajít do železářství a pak do elektra

moc hubené nohy – ano, každý máme své starosti

originalni boty tulipan – to mají být boty ve tvaru tulipánu? Opravdu originální…

necháváte se ovlivnit reklamou – jistě

čtení z kávy význam taky se dá číst z čajových lístků

luxusní lednice – luxusní může být zřejmě ledacos… jak asi vypadá luxusní lednice? Má na dvířkách leopardí vzor?

stávka doktorů lucemburk – o žádné stávce doktorů tady jsem neslyšela. Nebo to má znamenat, že se čeští doktoři hodlají usadit v Lucemburku?

podrazdenost u zen – tak s tímhle opatrně

pouzivam tvarenku – já taky!

klučičí módní blog – tak VY jste tady špatně

o čem psát blog? – o čemkoli. Ten můj je toho příkladem.

zalozit firmu v lucembursku – o tom teprve psát budu!

seznam co chci stihnout do maturity – v první řadě bych radila dokončit ten seznam aspoň týden před svaťákem

za jak dlouho příjde pohled z francie – tak to je různé. Někdy to zabere dva dny, někdy týden a někdy nedorazí vůbec.

oranzovy slim jeans – nemám a nikdy mít nebudu, protože oranžová mi nesluší

foto sexi baculek – nevím, co je „sexi“

zacinam jako promoter jake obleceni vozit – já myslela, že promotér se stará o programování koncertů

lady vanilka jak být děvka – to vážně někdo CHCE být děvka?

jak se naučit hezky psát – to se mi zdá jako daleko užitečnější otázka. A taky bych ráda znala odpověď.

jak žít luxusní život – například na Azurovém pobřeží, řekla bych. Nebo v Lucembursku 🙂

gucci botasky – zajímavé slovní spojení…

co se sebou – na to se ptám každý den

tvářenka pro blondýny – zdalipak tohle vyhledávala blondýna?

jak podepsat předtištěné blahopřání ke svatbě – no já nevím… perem? propiskou?

den d nanopodprsenka – co to je?! Že by úplně miniaturní podprsenka? Tak ta až přijde na trh, to bude Den D.

heels in prague – vy jste asi vyhledávali kolegyni

falesne kabelky – já mám radši pravé

brunhilda modelka – opět: zkuste to u kolegyně. A můžete se jí zkusit zeptat na ty blonďatý vlasy a na tvářenku pro blondýny.

 

Nebojte se, já se sice směju, ale vyhledávejte, prosím, dál. Slibuju, že se vynasnažím psát o všem možném, abyste tu našli odpovědi na VŠECHNO!

4 thoughts on “Všechno nejlepší!

  1. gratulace! :) 28.2.2011 / 18:34

    at ti to jeste dlouho vydrzi 🙂

  2. Mirek Toms 2.3.2011 / 22:28

    Sláva, komentář se tentokrát nevypařil do ztracena, takže Vám, Vanilko, gratuluji k prvnímu výročí Vašeho blogu, a teď půjdu ještě testovat další možnosti pro odesílání komentářů, abych věděl odkud to jde.
    Víte, člověka naštve, když něco napíše a chce, aby to mělo hlavu i patu a potom klik – a je to fuč!

    • Vanilka 3.3.2011 / 11:05

      To chápu. Taky už se mi to několikrát stalo.

      Le 2 mars 2011 à 22:28,

Zanechat Odpověď

