Návrat k běhání a k jaru

Těsně po napsání titulku jsem si připomněla existenci skupiny JAR. Nevíte někdo, co s nima je? Hrajou pořád?

Co jsem si odnesla z nedělního běhání:

  1. Bolavé nohy. A taky frustraci. Je neuvěřitelné, jak těžké je s běháním po delší pauze znovu začít. Když jsem loni byla na vrcholu svých sil, běhala jsem třikrát týdně. A to jsem si to vážně užívala. Běhalo se mi lehko, nefuněla jsem (nebo aspoň ne tolik) a byla jsem spokojená s uběhnutými časy. Teď v zimě se i přes svá odhodlaná novoroční předsevzetí k běhání dostanu tak akorát o víkendu. A to se pokroky dělají těžko.
  2. Zjištění, že některé stromy už mají na větvích pupeny, které zřejmě každou chvíli puknou! Už se nemůžu dočkat, až se větve zase obalí listím. Navíc na jaře mají vždycky takovou šťavnatě zelenou barvu – to bude krása!
  3. A taky jsem si všimla, že u nás před domem si začínají prohrabávat cestu skrz těžkou mazlavou hlínu naše loňské tulipány! Nezbývá než doufat, že nám do skutečného příchodu jara nezmrznou.

 

One thought on “Návrat k běhání a k jaru

  1. jane 23.2.2011 / 16:32

    Skupina J.A.R. zije velice cile, 23. brezna krti v LMB novou desku a doufam, ze se zucastnim.

Zanechat Odpověď

