Projížďka luxusním vozem II

Není všechno zlato, co se třpytí. A Mercedes E350 CDI Coupé je toho důkazem. Další z vozů, který Motýl dostal na zkoušku. A tentokrát ne jen tak pro zábavu. Jednou z jeho zaměstanenckých výhod je zhruba každé dva roky nový služební vůz 🙂 A Motýl zřejmě vážně chvíli zauvažoval, že by ten příští byl Mercedes.

Tenhle ale zkouškou neprošel. Je to auto spíš na efekt. Ano, když jsem se s ním dnes vracela z běhání, cítila jsem pohled všech sousedů, kteří zrovna byli venku. Řízení je pohodlné, volant se lehce otáčí, automatická převodovka, tempomat, automatické stěrače, automatická světla… Ale jako spolujezdec – i přes mou opakovanou snahu o změnu polohy sedadla – jsem včera měla kolena téměř u uší, což nebylo nic příjemného. Prostě jsem seděla nějak moc nízko. Nehledě na to, že se na první pohled jedná o auto pro dva: vzadu není na nohy místo žádné.

No a hlavní nedostatek je líný motor. Kdo by si pomyslel, že 3,5 litru si dá při akceleraci tolik na čas! To i můj Fordík se na křižovatce dokáže „odpíchnout“ líp.

Takže sice jsem si při našich víkendových projížďkách připadala jako filmová hvězda, ale Mercedes asi v naší garáži spinkat nebude.

Zanechat Odpověď

