Bonbóny Hallo Kitty

Včera na benzínce mé oko padlo na krabičku bonbónů Hallo Kitty. Ačkoli se obvykle snažím pamlsky na benzínkách nekupovat, tentokrát jsem neodolala a rozhodla se je otestovat.

Hallo Kitty bonbony

Na posezení jsem jich do sebe naládovala půl krabičky. Přiznávám, že mě pak trošku bolelo bříško. Ale ty bonbónky jsou prostě silně návykové! Chutnají podobně jako pomerančové Tic Tacy. U těch taky nevím, kdy přestat. Až na to, že po nich mě bříško ještě nikdy nebolelo.

A když jsem u toho testování, musím napsat taky o nápoji Rivella s příchutí sóji! Kolega o tom zázraku psal článek, protože v Lucembursku je tahle verze Rivelly tak oblíbená, že ji teď budou v supermarketech prodávat v litrových lahvích. Odhodila jsem strach i předsudky a ochutnala. Teda nejdřív prozkoumala a očichala. Myslím, že by Rivella tenhle nápoj měla prodávat v zabarvených lahvích, a ne v průhledných. Barvou totiž nápoj silně připomíná… moč. Zvlášť když se s lahví malinko zatřese a na hladině se vytvoří lehká pěna. Ani pach úplně neodstraní dojem, že jste na lékařském vyšetření. A chuť? Podivná. Možná trochu lepší než celkový dojem, nicméně ne dostatečná na to, aby člověk při pití dobrovolně zavíral oči a zacpával si nos.

žlutá Rivella

Pobavil mě taky slogan, který je na lahvích vytištěný: „Osvěží jinak“

To teda jo.

Zanechat Odpověď

