Tajemný obsah kabelky

Která z nás se už párkrát v životě neocitla v situaci, kdy požádá svého přítele / manžela / bratra / kamaráda / otce, aby jí na chvilku podržel kabelku? Mužova paže většinou pod tíhou kabelky mírně poklesne, jako by špatně odhadl její kapacitu. Následuje vytřeštění očí a klasická věta: „Proboha, co v tom všechno máš?“

Zajímavá otázka. O víkendu jsem se tedy rozhodla prozkoumat, co vlastně ve své kabelce každý den nosím.

Svou kabelku Lancaster jsem si vybrala loni k narozeninám. Kabelkám jsem věrná, moc je nestřídám – rozhodně ne v zimě. Nebaví mě totiž neustále přehazovat věci z jedné kabelky do druhé. V létě se častěji snažím sladit doplňky s oblečením. Většinu času nosím ale opravdu jen tu svoji jednu oblíbenou, dokud nedojdu k závěru, že na ní to každodenní nošení začíná být příliš patrné.

Ačkoli jsou teď v módě spíše velké tašky, ta moje je vcelku malá. I přesto se do ní vejde všechno potřebné. A dokonce i to, co vlastně možná vůbec nepotřebuju 🙂

Co že to tedy všechno na obrázku vidíme? (zleva)

Parfém: většinou se naparfémuju hned ráno, než odejdu z domu, a přes den už pak na to nepomyslím. Jsou ale dny, kdy je obnovení vůně potřeba. Ideálně bych potřebovala mít od každého parfému dvě lahvičky – jednu v koupelně a jednu v kabelce. Zatím funguju jenom s tou v kabelce.

Peněženka: dříve jsem nosila peněženky co nejmenší a doklady nosila zvlášť. Od kolegů z práce jsem loni k narozeninám dostala tuhle peněženku Thierry Mugler, kterou se snažím maximálně využít. Nacpala jsem do ní peníze, platební karty, zákaznické karty do supermarketů a jiných obchodů (další ale odmítám, protože už je opravdu nemám kam dát), osobní doklady i papíry k autu. A vím, že riskuju. Že jestli mi někdo peněženku ukradne, budu mít velké trable (hlavně kvůli těm zákaznickým slevovým kartičkám, že).

Dva pradávné hygienické ubrousky: ty se sice můžou hodit, když třeba v létě člověk spořádá velkou broskev a pak si nemá kde umýt ruce. To se mi ale nestává moc často. A tak v momentě, kdy ho doopravdy potřebuju, bývá už můj hygienický ubrousek dávno vysušený.

Kupón do fastfoodu Quick: tak na ten už jsem dávno zapomněla. Dala mi ho kolegyně. Výměnou za něj dostanu v Quicku 2 (dvě!) polední menu zdarma. Pro mě tak trochu „danajský dar“. Na hamburger dostanu chuť tak jednou dvakrát za rok, a to mi pak naprosto stačí jeden. A koho bych mohla „pozvat“ na oběd do Quicku? No nic, 31. ledna mu končí platnost a bude po problému.

Kapesní nožík: nebo spíš kapesní manikůra. Nožík tam sice je, ale úplně tupý a k ničemu. Mnohem užitečnější jsou nůžky, pilníček, pinzeta a párátko!

Pudřenka z Body Shopu: to když se po pracovním dni mám vydat na nějaký pracovní večírek. Připadám si upatlaná, oční stíny mám už dávno omrkané v hloubi očního víčka, vlasy splihlé. A tak abych si dodala sebevědomí, aspoň si přepudruju nos. Ne že by to k něčemu bylo.

Skládací hřeben: podobný případ jako pudřenka. V podstatě ho nepoužívám, protože když si vlasy vykartáčuju, zbavím je i posledních stop laku na vlasy a ty pak zůstanou splihle viset.

Kapesníčky: tak ty snad máme v kabelce všechny, ne?

Kapesní zrcátko: to se občas hodí, když mě tlačí kontaktní čočka, nebo když si výjimečně chci namalovat pusu.

Žvýkačky a krabička Tic Taců: závislá na Tic Tacích zrovna nejsem, ale bez nich by snad kabelka nebyla kabelkou. Minimálně je nepostradatelný ten chrastivý zvuk, který pak kabelka vydává, když se s ní zatřese.

Balzám na rty Body Shop, lesk na rty Bourjois, neviditelná rtěnka Body Shop a lesk na rty Body Shop: ano, VŠECHNY je s sebou musím nosit, protože jejich používání závisí na odstínu mojí nálady. Odjakživa jsem byla závislá na jeleních lojích a spol. Prostě potřebuju cítit, že moje rty pěkně „kloužou“.

Obyčejná propiska + efektní propiska: je to tak, ta modrá obyčejná je s logem našich novin a používám ji tedy na pracovních schůzkách, abych dala najevo svou sounáležitost s firmou. A pak nosím ještě tu pěknou kovovou s imitací červené kůže, kterou si šetřím na podepisování důležitých dokumentů a na psaní poznámek ke svému podnikatelskému záměru.

Dva malé pytlíčky z průsvitné látky: v tom jednom nosím „sacroche“ – dárek od kamarádky z bývalé práce – skládací háček na kabelku, který se dá upevnit na okraj stolu a díky kterému se kabelka nemusí válet na zemi. A ten druhý pytlíček nosím pro případ, že bych někde musela odložit prstýnek, řetízek a náušnice – abych je měla všechny pěkně pohromadě a nepoztrácela je.

iPhone: ano, jsem jednou ze šťastných majitelek hračky od firmy Apple. Dokud jsem ho nevyzkoušela, nevěřila jsem, že by mi tenhle multifunkční telefon mohl být užitečný. A dnes si nedokážu představit, že bych ho ze dne na den měla přestat používat. Mám v něm všechno: kontakty, e-maily, přístup na internet téměř kdekoli, kalendář, kalkulačku, přehrávač mp3, předpověď počasí, fotoaparát, kameru, GPS, Skype,… Je toho hodně. Na druhou stranu mě děsí pomyšlení, že ho někde ztratím nebo že mi ho někdo ukradne. Jeho obsah sice pravidelně synchronizuju hned se dvěma počítači, takže o informace bych nepřišla. Ale kolik by jich dotyčný o mně získal! Měl by přístup v podstatě k celému mému životu. Fuj.

A to je všechno. Stále nevím, jak je možné, že je to dohromady tak těžké!

 

One thought on “Tajemný obsah kabelky

  1. Robert 5.3.2015 / 15:11

    No já když vidím kabelku svoji partnerky, tak si říkám co to tma asi má narvaný? Ještě, že má menší, kdyby měla nějaký větší typ dámské kabelka, tak se mě nevejde do auta 😀

Zanechat Odpověď

