Chanel Coco Mademoiselle

Každého potěší, když mu někdo jen tak mimochodem oznámí, že příjemně voní.

Parfém je složitá věc. Měl by splňovat hned několik kritérií.

Především vůně musí být příjemná pro mě samotnou. Některé parfémy se mi ale velice rychle omrzí. Už několikrát se mi stalo, že z parfému, který jsem si pečlivě sama vybrala, mě po pár dnech začala bolet hlava.

Na některé vůně jsem alergická: dráždí mě a já pak neustále kýchám.

Většinu parfémů na sobě po několika použitích přestanu cítit. To je velmi nebezpečné. Člověk má pak tendenci ho na sebe stříkat čím dál víc a všeho moc škodí, že.

Také je všeobecně známo, že na každém voní parfém jinak.

Já už mám například vyzkoušené, že lehké ovocné vůně, které mi většinou v parfumériích voní nejvíc, na mně jaksi „zkysnou“. Vybírám si tedy vůně sladší, s nádechem vanilky (jak jinak), květin nebo kokosu.

Můj Motýl tohle bohužel ještě nepochopil. Pokaždé, když mu připadám voňavá, jsem zrovna navoněná nějakým svým „slaďochem“, sám mi ale vybírá vůně spíše osvěžující a ovocné, které na mě vytváří onen kyselý nádech.

Pod stromeček mi daroval „Eau de pamplemousse“, tedy „grapfruitovou vodu“ značky Hermès. Bohužel ji na sobě doslova nemůžu ani cítit. A mrzí mě to. Vím, že mi chtěl udělat radost.

Opravdovou radost mi ale způsobil dárek, který jsem nedávno věnovala sama sobě: můj vysněný Chanel Coco Mademoiselle! Kdysi dávno jsem někde obdržela vzorek a byla jsem z něj naprosto unesená. Nikdy jsem se ale neodhodlala ke koupi – kvůli ceně. Díky kumulaci hned několika slev v Sephoře se mi tentokrát konečně podařilo dostat cenu na rozumnější úroveň. Doufám, že se mi jen tak neočichá.

3 thoughts on “Chanel Coco Mademoiselle

  1. VeVe 20.1.2011 / 08:54

    Dostala jsem kdysi parfém Lancome Hypnose, voněl mi zvláštně, ale ne špatně. Když jsem ho zkusila na sobě, rozbolela mě hlava, smrděla jsem si a styděla se za sebe. Viděla ho u mne kamarádka, které voněl a tak jsem jí ho věnovala. Pokaždé, když za mnou potom přijela a byla jím navoněná, nemohla jsem k ní přestat čuchat :-), jí prostě ohromně sednul…
    Jinak já používám hlavně Hugo Boss Red Deep, a ten jsem měla moc ráda, ale už ho na sobě vůbec necítím… Takže jsem ve stádiu hledání… a moc mi to nejde…

    • Vanilka 20.1.2011 / 17:29

      Hugo Bossové voní skoro všichni pěkně. Aspoň teda na mně 🙂

      • parfémy 27.2.2013 / 09:19

        Mně přijdou jako tuctovky, nic proti 🙂

Zanechat Odpověď

