Žena, která změnila svět

… lucemburský svět.

No dobře, trochu přeháním. Ale dneska jsem byla tak polichocena, že se o ten báječný pocit musím podělit. I když vím, že by se člověk neměl chlubit.

Byla jsem na slavnostním předání cen jedné soutěže, kterou spoluorganizovaly naše noviny. A náhodou jsem se tam setkala s jedním váženým Lucemburčanem, u kterého jsem jednou žádala o práci, když jsem podlehla jedné ze svých četných krizí a chtěla co nejdřív změnit zaměstnání. Tehdy jsem postoupila až do nejužšího finále, už jsme byli jen 2 kandidáti, ale to vysněné místo jsem nakonec nedostala, protože  má zkušenost v novinách spočívala spíš v „B2C“ a v té firmě hledali někoho pro „B2B“.

No a tenhle pán mi dnes řekl, že upřímně lituje, že mě tehdy nezaměstnal, protože od té doby jsem podle něj „změnila Lucembursko“. Prý jsem změnila přístup ke komunikaci v lucemburských médiích a spustila opravdovou revoluci.

Samozřejmě jsem z jeho hlášek byla trochu vedle. Odpověděla jsem mu, že ano – naše noviny jsou úspěšné – ale že jsem je k úspěchu nedovedla já sama. On však odvětil, že jsem příliš skromná.

Já si nemyslím, že bych změnila Lucembursko. Ani lucemburský přístup ke komunikaci. Ale moje ego se tetelilo – to musím uznat. Už 3 roky improvizuju a teď mi někdo tvrdí, že to tak je správně!

3 thoughts on “Žena, která změnila svět

  1. Klara 10.1.2011 / 22:38

    Jsi šikulka, Marti! 🙂 To je super, takové uznání za práci viď?

    • Vanilka 11.1.2011 / 18:09

      Jojo, je to prima pocit, ze si nekdo vsima toho, co delam. Jenze ja v takovych situacich vubec neumim reagovat a jako trubka kroutim hlavou a tvrdim, ze jsem nic neudelala, nedokazala a ze si zadnou chvalu nezaslouzim.

  2. Šikulka! 11.1.2011 / 09:17

    Tak přeci jenom ta námaha za něco stojí 🙂 Jsi šikulka!

Zanechat Odpověď

