Značkové 3D brýle

Technika jde kupředu a módní návrháři s ní musí držet krok. A tak se na trhu objevují první značkové 3D brýle!

Když jsem na tuhle zprávu narazila na OnaDnes.cz, neubránila jsem se malému pousmání. Co všechno lidi ještě vymyslí?

Po krátkém zamyšlení ale musím uznat, že mít vlastní 3D brýle by nemuselo být tak špatné. V posledních letech řetězce multikin neustále přicházejí na trh s různými zlepšováky, co se týče kvality zvuku i obrazu. Jsem přesvědčená, že za pár let se budou trojrozměrně promítat všechny filmy. Vždycky jsem si myslela, že někdo přijde s inovací, která umožní sledování 3D filmů bez brýlí. Je totiž pravda, že ty umělohmotné brýle, které diváci dostávají při vstupu do sálu, jsou velmi neestetické. Jednotná velikost navíc nevyhovuje každému, a sledovat tříhodinový film, když vás na nose či za ušima tlačí brýle, je poněkud nepříjemné. Nehledě na to, že mě pokaždé děsí představa, kdo měl ty moje brýle na nose přede mnou, a zda byly potom řádně vydezinfikované, o čemž pochybuju, protože občas jsou na obroučkách vidět stopy make-upu.

Nová generace 3D brýlí se na první pohled příliš neliší od klasických slunečních. Za jakou cenu se prodávají, nemám tušení, ale dokážu si představit, že značky jako Gucci nebo Armani mají svou cenovou škálu už dávno nastavenou.

Loni v létě jsem poprvé zainvestovala do značkových slunečních brýlí. Sluneční brýle beru především jako módní doplněk a samozřejmě jako ochronu proti škodlivým slunečním paprskům. Investovat podobnou sumu do brýlí, které si nasadím v tmavém kinosále, mi připadá hloupé. Můj módní doplněk by tak nikdo neměl šanci ocenit.

Takže vlastní 3D brýle ano, značkové ne.

staré 3D brýle
Jedny z prvních 3D brýlí, na které si pamatuju z dětství. Mamka je tehdy koupila v trafice, když Česká televize vysílala jedno z prvních pokusných 3D vysílání.
3D Gucci
Nové moderní 3D brýle značky Gucci.
3D Armani
Podobný model od značky Armani.
3D Oakley
Sportovni verze od firmy Oakley.
Zanechat Odpověď

