Kosmetika na cestách

Pokaždé, když vyrážím na cesty, třebaže se jedná někdy jen o pouhý víkend, sama nad sebou žasnu, kolik zkrášlovacích přípravků si s sebou prostě POTŘEBUJU vzít. Vždycky jsem obdivovala dívky, které dokážou cestovat s kartáčkem na zuby, hřebenem a gumičkou na vlasy. Jsou svobodnější. Nejsou otrokem svých kosmetických přípravků.

Když jsem si balila kufr do Vídně, rozhodla jsem se zdokumentovat, co všechno si s sebou na ty necelé 4 dny beru. Myslím tím pouze kosmetiku – na oblečení a jiné doplňky jsem daleko méně náročná. Kosmetický kufřík nebo taštička zabírají v mém zavazadle nejvíc místa. A taky nejvíc váží.

Když je mým dopravním prostředkem letadlo, jako tomu bylo tentokrát, mívám nutkání sbalit si věci pouze do příručního zavazadla a nezdržovat se na letišti odbavováním a po přistání čekáním na kufr. Jenže kvůli standardům Evropské Unie bych si tak nemohla vzít ani lak na vlasy, ani odličovací mléko, ba ani roztok na kontaktní čočky!

Co jsem s sebou tedy vezla do Vídně?

Lak na vlasy, deodorant, parfém, roztok na čočky a pouzdro na čočky
Odličovací voda a odličovač očí, který v případě "nouze" používám taky jako odličovací mléko.
Testery a vzorky pečlivě sbírám a uchovávám, protože na cestách jsou ohromně praktické!
Make-up (na fotce není, protože jsem ho málem zapomněla přibalit), pudr, cestovní štětec, řasenka, tužka na oči a paleta očních stínů.
Ty oční stíny jsem dostala od kolegyně k Vánocům. Když se nanesou, jsou hodně nenápadné, ale na cesty stačí.

Ono to jde jedno s druhým. Kdybych se nemalovala, nemusela bych se ani odličovat a můj kufr by byl o dost lehčí. Ale co, každý máme něco. Motýl s sebou zase všude tahá počítač a štosy novin – jako by nevěděl, že na práci ani pročítání (někdy i celé měsíce starých) novin nebude mít čas!

Zanechat Odpověď

