Novoroční předsevzetí

Přemýšlení o novoročních předsevzetích jsem vždycky měla ráda. Přelom roku se jednoduše nabízí k tomu, aby si každý zrekapituloval všechno, co ho v uplynulém roce potkalo dobrého či zlého, a promyslel si, co by chtěl ve svém životě změnit.

Každý rok se najde pár kamarádů, kteří naříkají: „Ještěže už tenhle rok končí. Byl nějakej divnej. Už ať začne ten příští, určitě bude líp.“ Je to taková útěcha, vyhlídka na lepší zítřky. Jedna číslice na konci čtyřmístného letopočtu ale sotva něco změní. Měnit můžeme akorát my sami. Asi proto si dáváme ta předsevzetí. Já osobně většinu z nich zapomenu hned 1. ledna. Od roku 2011 mám však velká očekávání:

  • Hned v lednu bych se chtěla pustit do vyřizování všech administrativních nezbytností pro založení své vlastní mini-firmy.
  • V dubnu bych svůj projekt chtěla spustit.
  • V srpnu bych chtěla skončit v práci a začít se svému podnikání věnovat naplno.
  • Jakmile to meteorologické podmínky umožní, vrátím se k běhání. Třikrát týdně pokud možno.
  • Musím myslet pozitivně. Moje velká vada je, že často vidím věci příliš černě.
  • Přestanu utrácet za zbytečnosti. Budu šetřit.
  • Vrátím se do Afriky (ačkoli vím, že je to v rozporu s předchozím bodem).

Sedm bodů by mělo stačit. Říká se, že je to šťastné číslo.

Protože je tohle nejspíš poslední letošní příspěvek na můj blog, chtěla bych ještě shrnout, co mi rok 2010 dal a vzal:

  • S Motýlem jsme ho zahájili ve velkém stylu: oslavili jsme jeho příchod v Římě.
  • V únoru jsem si začala psát blog (tj. důležitá životní změna :-)).
  • V květnu jsem se poprvé podívala za oceán.
  • Léto jsme strávili koupáním, šlapáním na kole, pojídáním špaget a popíjením vína v Itálii.
  • Na podzim jsme si dopřáli prodloužený víkend v Londýně.
  • Mezitím jsme pracovali, ačkoli by se to mohlo zdát neuvěřitelné. V říjnu jsem oslavila svůj třetí rok v novinách.
  • Mám pocit, že bych měla přidat ještě 7. bod, aby to tu bylo vyvážené. A tak prozradím, že tenhle rok plný poznávacích cest zakončíme návštěvou Vídně.

Zajímavé je, že si v jednom kuse na něco stěžuju, ale po sepsání tohohle seznamu si nemůžu vzpomenout na nic, co by se mi v uplynulém roce nelíbilo. To nejspíš znamená, že jsem spokojený člověk. Tak ať mi to vydrží!

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!

2 thoughts on “Novoroční předsevzetí

  1. Barbora 31.12.2010 / 12:06

    Milá Vanilko, Váš blog patří k mým nejoblíbenějším. Přeju Vám vše nejlepší do roku 2011! Barbora

    • Vanilka 31.12.2010 / 19:24

      Ó děkuji, to mě opravdu těší, že má můj blog spokojené čtenáře! I já se na ten Váš moc ráda vracím. Šťastný blog i nový rok i Vám!

Zanechat Odpověď

