La Roche-Posay

Dnes vám napíšu o revoluci v odličování. Musím o odličování aspoň napsat, protože hrozí, že zůstanu kvůli neprůjezdným silnicím trčet v kanclu přes noc a mé pleti se tudíž tohoto potěšení nedostane.

Po dlouhé předlouhé době jsem se rozhodla nahradit svou odličovací sadu z Body Shopu těmito třemi produkty z řady La Roche-Posay:

La Roche-Posay

Ne že bych byla s produkty z Body Shopu nespokojená – naopak. Ale změna je život.

Revoluční je pro mě především odličovač očí (na fotce úplně vpravo). Před použitím se musí řádně protřepat, čímž dojde ke smíchání těch dvou barev, ale jak to potom odličuje! Dřív jsem musela oční víčko dlouhou chvíli mnout odličovacím tamponem a stejně mi na řasách ještě zůstávaly zbytky řasenky. Tady stačí dva tři tahy a veškeré nečistoty jsou pryč!

Odličovací mléko je možná nejslabším článek celé sady. Člověk s ním nesmí šetřit, protože má takovou konzistenci, která se do pleti snadno vstřebá, ale tím pádem pak není co stírat odličovacím tamponem. Taky mi není moc příjemná vůně, pokud nějaká existuje, protože si myslím, že se jedná o neparfémovaný výrobek. Nicméně vzdáleně mi připomíná žvýkačky Pedro, které jsem žvýkala jako dítě.

Nakonec každý večer dokončím svůj odličovací proces průzračným tonikem bez vůně a bez zápachu, a je hotovo.

Kdybych bývala věděla, že můj večerní koupelnový proces může proběhnout tak rychle, La Roche-Posay už bych byla měla ve své skříňce dávno!

 

One thought on “La Roche-Posay

Zanechat Odpověď

