Je ze mě filmová hvězda!

No dobře, trochu přeháním. Ale natáčení jsem se dnes účastnila. Naše reklamní agentura je nominovaná v soutěži pořádané magazínem PaperJam v kategorii nejkreativnější reklamní kampaň. Jedná se o inzeráty realizované pro naše noviny, když jsme měnili layout a integrovali německou verzi na našem zpravodajském webu. Součástí soutěže je i krátká videoreportáž natočená PaperJam TV, ve které se má ke kampani vyjádřit i klient, v tomto případě naše noviny. A jako šéfka marketingového oddělení padnul tenhle úkol na mě.

Vystupování před kamerou mi nijak zvlášť příjemné není. Dopoledne jsem měla ale tak nabité, že jsem ani nestihla být nervózní. Nakonec to byla docela legrace.

Natáčení probíhalo v budově lucembursk0ho Grand Théâtre. Posadili mě na pěkné křesílko z černé kůže, hned vedle grafika, který naši kampaň vytvořil. Namířili na nás osvětlení a podali mi malinký mikrofon, který jsem si musela protáhnout pod tričkem a připnout na rolák (což nebylo jednoduché).

První otázka zněla, jaké bylo zadání agentuře. Takže jsem musela povídat, jak jsme spustili novou verzi webu a integrovali německou verzi, a potřebovali to vytroubit do světa.

Druhá otázka byla spíš pro grafika: jaké řešení zvolil. Odpověděl, že stejně jako v naší úplně první kampani použil tváře slavných osobností a různě je převlékl, nalíčil, zkrátka jim změnil „look“. Výsledkem byl Barack Obama s účesem ve stylu Bob Marley, Papež s piercingem a rapperskou kšiltovkou nebo lucemburská velkovévodkyně s barevném tričku a vlasy obarvenými na růžovo.

Třetí otázka se týkala výsledků, které nám naše kampaň přinesla. Tady jsem toho ze sebe vymáčkla docela dost. Je známo, že při každých větších zásazích do grafické úpravy web ztrácí část pravidelných návštěvníků. Nám naopak návštěvnost stoupla, a to o celých 30 %! Kromě toho nám kampaň umožnila komunikovat s našimi čtenáři, protože jednotlivé reklamy vyvolávaly různé reakce (většinou pozitivní, až na Papeže). Na závěr jsem dodala, jak je pro naši agenturu těžké přicházet neustále s novými originálními nápady, když už naše úplně první kampaň nasadila laťku velice vysoko.

Myslím, že jsem agenturu podpořila, jak nejlíp se dalo.

Ve skutečnosti nám tahle kampaň dala pořádně zabrat. S nápadem jsme museli přijít my, tj. já a Motýl, a když jsme obdrželi první návrhy, museli jsme sami říct, které fotky by bylo lepší vyměnit a jaké barvy použít. Všechno se jako obvykle dělalo na poslední chvíli, i když briefing jsem udělala v červnu a kampaň se měla spustit v říjnu. Spousta inzerátů se dodělávala až během kampaně.

Ale co naplat, tady si člověk moc nevybere. Z Čech jsem byla zvyklá, že se s klientem jedná jako v bavlnce. Tady mám často pocit, že agentury obtěžuju, když po nich něco chci.

Advertisements

One thought on “Je ze mě filmová hvězda!

  1. Filmová hvězda 14.12.2010 / 16:55

    Doufám, že pošleš odkaz, kde tu filmovou hvězdu budeme moct shlédnout!

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s