Co se se mnou děje?

Cestou do práce mě na dálnici předjel obrovský mercedes s lucemburskou poznávací značkou a prsknul na mě kamínek. Rána jak z děla a okamžitá oprava čelního skla nutná.

V kanceláři jsem strávila přesně hodinu, jinak jsem pendlovala mezi místním veletržním palácem Luxexpo, kde se tento víkend koná  Motorshow (přehlídka nejkrásnějších vozů, tunningu a autodoplňků), obřím papírnictvím a opravnou čelních skel. Musím být společenská, milá, reprezentativní, a zároveň přísná a důležitá.

Vyčerpaná se vracím domů a chce se mi spát. Toužím po klidu a míru. Otevřu domovní dveře a vrhnou se na mě dvě malé holky a skočí mi kolem krku. Na klid a mír můžu zapomenout. Přesto se najednou cítím báječně. Co se to se mnou děje?

3 thoughts on “Co se se mnou děje?

  1. Že by? :-) 11.12.2010 / 17:11

    Že by na Vanilku přišly mateřské pudy? 🙂

    • Vanilka 12.12.2010 / 19:07

      No vzhledem k tomu, ze se mi opakovane v noci zda, ze jsem tehotna, tak tomu mozna tak bude.

  2. Co se to se mnou děje? 13.12.2010 / 10:37

    Že byste si našly s holkama k sobě cestu?

Zanechat Odpověď

