Tisíceré díky Emmě Watson!

Někdy je zábavné sledovat, co lidi přivádí na můj blog. A díky statistikám, které nabízí administrační prostředí WordPressu, to sledovat můžu.

Samozřejmě je část lidí, kteří mě znají osobně a můj blog čtou pravidelně, možná ho dokonce mají uložený v oblíbených položkách svého internetového prohlížeče, což je pro mě velká pocta.

Někteří z vás se sem ale dostávají náhodou. Hledají na internetu nějakou konkrétní informaci, naťukají do Googlu pár hesel a šup, ocitnou se u mě na blogu.

Jaké informace tedy tito lidé hledají?

Ve statistikách jednoznačně vede Emma Watson, čímž jí vřele děkuji za báječný nápad nechat se ostříhat:

  • emma watson – zadáno 27krát!
  • ostříhaná emma watson – 14krát
  • emma watson krátké vlasy
  • emma watson ostříhaná
  • emma watson na krátko
  • emma watson vlasy
  • emma watson je ostříhaná

Taky film i kniha „Jíst, modlit se a milovat“ měly u vás velký úspěch:

  • jíst modlt se a milovat
  • jíst meditovat milovat
  • jíst, modlit, milovat
  • jíst, milovat, meditovat film plakát
  • milovat modlit se – a co jíst?!
  • kniha jíst, modlit se a milovat
  • jíst modlit – zkrátka každý máme jiné priority

Ano, moji čtenáři zřejmě rádi jedí, protože úspěch měla i následující dvě hesla:

I móda a kosmetika mají ve vyhledávačích svoje místo:

  • štětec sephora
  • sephora štětce na pudr
  • sephora tvářenka
  • diorskin forever diskuze – tak s tou diskuzí se to u mě na zatím moc nerozjelo, bohužel
  • štětce sephora
  • kozačky zima
  • šedé svetříky
  • pudr sephora blog

Ráda bych jen dodala, že existují i jiné štětce, než ty, co se prodávají v Sephoře.

A potom  následuje taková všehochuť:

  • líbání na tvář – milé
  • londýn telefoní budka – prošlo to i s pravopisnou chybou
  • manžetové knoflíčky – nejkrásnější mají v obchodním domě Harrods v Londýně
  • jaký je život v new yorku – tak to nevím, byla jsem tam jenom na výletě
  • čurající panáčci – ono je jich snad víc? já znám jenom toho v Bruselu
  • film vanilka – nevěděla jsem, že byl o mně natočený film
  • plán jak uběhnout 10 km – tak ten bych taky potřebovala. Jedna kolegyně psala o tom, jak u běhání vydržet, to je taky praktické.
  • stávka doktorů lucemburk – o žádné jsem neslyšela
  • v new yorku jsme bydleli z jfk – zajímavé…



One thought on “Tisíceré díky Emmě Watson!

  1. Barbora 8.12.2010 / 15:09

    Váš příspěvek mě zaujal už proto, že sama jsem si před měsícem začal psát blog a občas taky nemůžu uvěřit tomu, jaká klíčová slova čtenáře ke mně přivádějí. Takže za sebe říkám: tisíceré díky Pipi Dlouhé punčoše a Muži z Acapulca!

Zanechat Odpověď

