Dívka, která si hrála s ohněm

Jen abyste věděli: druhý díl Millenia od Stiega Larssona jsem dočetla minulý víkend. Napnutá až do poslední stránky, ze soboty na neděli jsem šla spát v půl třetí. To byl ale nervák! Nicméně jsem na sebe pyšná, neboť jak v prvním, tak i v druhém díle jsem víceméně dokázala odhadnout, v čem byl zakopaný pes. To mi ale vůbec nezkazilo radost hltat děj stránku po stránce… přece jenom jsem si svou teorií nebyla na sto procent jistá.

Po týdenní pauze (neboť mám za sebou týden, kdy jsem večer usínala, jakmile jsem položila hlavu na polštář, takže četba před spaním byla absolutně nemožná) jsem dnes přečetla první pár stránek třetího dílu, který navázal přesně tam, kde ten druhý skončil. Larssonovy knížky jsou v naprostém rozporu s mou pracovní náplní v týdnu, s podnikatelskými plány o víkendu i s mým společenským životem.

One thought on “Dívka, která si hrála s ohněm

  1. zarox 8.12.2010 / 15:39

    Týdenní pauza je dobrá. Já mezi jednotlivými díly musela čekat půl roku!

Zanechat Odpověď

