Utahování opasku

Takže na co že to šetřím?

Co člověk potřebuje, když se chce osamostatnit? Když chce rozjet vlastní business? Když potřebuje být rychlý, výkonný a odvádět profesionální výsledky?

Ano, správně, v dnešní době je potřeba kvalitní počítač. Používám zatím svůj pracovní notebook, ale ve chvíli, kdy se snažím rozjet vlastní projekt, s tím začínám mít morální problém. To se prostě nedělá. A navíc dříve nebo později budu muset tenhle počítač vrátit a pořídit si vlastní. Tudíž myslím, že je to lepší udělat spíš dříve, než později.

A jelikož jsem nikdy nebyla skromné děvče, a když už mám utratit takovou sumu, tak za něco pořádného, představuju vám tu vánoční dárek svých snů:

samozřejmě jen jeden z nich, ne hned všechny 🙂

Základní model bych vylepšila o paměť 4 Go, harddisk 320 Go a předinstalované programy iWork a Aperture.

Škoda že neexistuje Ježíšek. A škoda že jsem letos nebyla dostatečně hodná. Na MacBook si budu muset někde splašit penízky sama. Škoda že jsem v poslední době tolik utrácela.

A tak jsem se rozhodla šetřit. Jenže ono to není jednoduché. Můžu si odepřít spoustu malých i velkých radostí. Ale těžko odmítnu jednou za čas udělat „rodinný nákup“ – nemůžu všechno nechávat na Motýlovi. Ten včerejší mě stál 100 eur (došly nám doma prací prášky, tablety a sůl do myčky a ono to pak skáče). A do toho nám přišlo domů jakési daňové vyúčtování (ve Francii se platí daň za to, že člověk bydlí), které mě doslova položilo.

Ale neklesám na mysli. Naděje umírá poslední. Třeba se konečně najde kupec na moje bývalé auto a bude po problému! Nevíte o někom skromném a nenáročném, kdo by potřeboval zánovní vůz české výroby?

 

One thought on “Utahování opasku

  1. yvonne 23.11.2010 / 22:02

    Investovat do macbooku se určitě vyplatí, protože dlouhodobě pracovat s okny je takřka záměrné ničení nervů. Opravdu kvalitní notebook nevyjde zase o tolik levněji, aby to za to stálo…

Zanechat Odpověď

