Kreditní karta

Představuji vám svůj nejspíš poslední letošní nákup kosmetiky: paletu očních stínů Sephora o velikosti kreditní karty.

 

Pořídila jsem ji společně s vánočním dárkem pro svoji maminku, který jsem objednala přes internet. Ano, letos poprvé (a zřejmě ne naposledy) nakupuju vánoční dárky přes internet. Vím, že to má svoje rizika, obzvlášť co se používání kreditní karty týče, ale má to taky svoje výhody. Nesnáším davy, přetopené obchody, ve kterých je mi horko, vlezlé prodavačky, nebo naopak prodavačky, které si mě vůbec nevšímají. Při nákupech na internetu musím přesně vědět, co chci (ale to já většinou vím), zato svoje zboží vyhledám snadno a rychle, a nemusím kvůli tomu oblétávat tucet různých obchodů.

A ano, letos jsem se pustila do shánění dárků hodně brzo. A jsem za to na sebe pyšná.

Ale zpátky k těm očním stínům: byly levné (9.90 EUR) a jsou neuvěřitelně praktické. Hlavně proto, že se krásně vejdou do kabelky. Začalo období pracovních večírků, koncertů a různých večerních akcí. Ale ani sebekvalitnější make-up po dni stráveném usilovnou prací prostě nevypadá tak, jak vypadal ráno. Musí se tedy trošku „občerstvit“. Jenže komu by se chtělo mít v kabelce poházené různé oční stíny, štětečky, řasenku, tužku na oči? Takhle mám aspoň ty oční stíny pěkně pohromadě. Jsou tam svělé, které rozjasní oko a prostor pod obočím, i tmavé, které oko naopak zvýrazní, a taky třpytivé, které se hodí na večerní akce. A to vše v barvách, které se často vyskytují na mém oblečení (černá, hnědá, zelená, fialová).

A proč jsem tak přesvědčená, že se jedná o můj letošní poslední nákup kosmetiky? Protože jsem se rozhodla šetřit. Na co? O tom zase někdy příště.

2 thoughts on “Kreditní karta

  1. Nikuš 28.10.2013 / 12:50

    Taky jsem z nich byla nadšená, než jsem je vyzkoušela 😀 Strašně prášej, když jsem si nanesla stín, všechno jsem měla spíš na tváři, než na víčku :/ a vydržely mi tak max. půl dne 😦 Jsem zklamaná

Zanechat Odpověď

