Ostříhaná Emma Watson

Jako malá holka jsem byla ostříhaná „na kluka“. Bylo to rozhodnutí mé maminky, která nechtěla ztrácet čas česáním zacuchaných dlouhých vlasů. Do dneška si pamatuju, jak si mě lidé pletli s klukem. V první třídě jsem měla společnou cestu do školy s jedním spolužákem. Cestou domů na nás občas lidi pokřikovali: „Nazdar kluci, jak bylo ve škole?“ Když jsem jim odpovídala, že jsem přece holka, reagovali většinou řečmi jako: „No jo, takový krásný kukadla! Takový může mít jedině děvčátko.“ Nebo: „No jo, vždyť máš krásný náušničky!“

Samozřejmě mi to vadilo. A samozřejmě jsem se styděla. Trvalo mi to zhruba do věku deseti let, než jsem si doma vydupala, že si vlasy nechám narůst. Do té doby jsem týrala svou starší sestru zdlouhavým česáním, pletením copů apod. Byla to moje dlouhovlasá princezna.

Před časem se nechala ostříhat. Překvapilo mě to. Ale ohromně jí to sluší – alespoň pokud tak můžu soudit z fotek, které mi poslala.

I já jsem svůj sestřih před časem značně zkrátila. Ale vrátit se ke klučičímu sestřihu, to už si asi nikdy netroufnu. Můžeme to nazvat třeba trauma z dětství. I když kdyby mi někdo slíbil, že mi to bude slušet tak jako Emmě Watson (alias Hermioně z filmů o Harry Potterovi), možná bych si dala říct:

One thought on “Ostříhaná Emma Watson

  1. Ostříhaná 18.11.2010 / 17:19

    Martinko,
    vždyť i jako ostříhaná jsi byla nejroztomilejší holčička široko, daleko. Emmě to sluší a Tobě by to taky určitě moc slušelo. Delší vlasy jsou ale přeci jenom o něco víc zábavnější….

Zanechat Odpověď

