Boj se zimou II

Včera jsem jela kolem rodinného domku, který už byl v plné parádě připravený na Vánoce: adventní věnec na dveřích, zlaté koule, řetěz…

Jinak řečeno nastal čas na shánění dárků. Naprosto výjimečně jsem se letos rozhodla nenechat vánoční nakupování na poslední chvíli a pustila se do něj s dostatečným předstihem. Snad se mi tedy podaří vyhnout se davům lidí v obchodech.

Kromě několika dárků, které jsem pořídila svým blízkým, už ale vím taky o jednom, který najdu pod stromečkem já: parádní zimní boty.

Legero
kozačký od rakouské značky Legero

Tak tak, letos budu na zimu a sníh vyzbrojená nepromokavou obuví a pořádnou podrážkou.

Jedny elegantnější kozačky už mám z loňska. Taky jsem si kvůli nim pořídila svoje první úzké džíny (černé), ačkoli se mi nikdy dřív nelíbily. Připadala jsem si vždycky jako kocour v botách, ale to proto, že jsem je nikdy nezkusila spolu s kozačkami.

Teď už budu mít hned dva páry kozačkového typu. Tudíž jsem dospěla k závěru, že budu potřebovat taky aspoň dvoje kalhoty, jejichž nohavice se do takových bot dají zastrčit. A tak jsem včera zakoupila v obchodě Salsa Jeans tyhle modré:

Salsa Jeans
Salsa slim Jeans

Už se těším, až mi Ježíšek ty moje nové boty oficiálně nadělí. Do té doby je totiž nosit nesmím.

Zanechat Odpověď

