Neviditelná rtěnka

Existují bezbarvé řasenky. K čemu slouží, nevím.

V módě je styl zvaný „nude“ – tedy rafinované líčení, které není vidět. Nanese se make-up, který není vidět, pudr, který není vidět, hnědé oční stíny, které jsou vidět minimálně, a jen trošinku řasenky. Dneska jsem to vyzkoušela na sobě (dalo by se říct, že až do nedávna jsem se ani jinak nelíčila). Proč se tedy malovat? Vždyť je to ztráta času, když to není vidět, chtělo by se říci. Je a není. Je pravda, že většinou to vypadá moc hezky. Není sice vidět, že jsem se namalovala, ale vypadám rozhodně líp než nenamalovaná.

Nedávno jsem si navíc koupila i rtěnku, která není vidět. To ale vůbec nebyl můj záměr. Měla jsem tu na návštěvě maminku, zavítaly jsme společně do Body Shopu, ona si tam nakoupila pár přípravků a já zmerčila tuhle údajně malinově růžovou rtěnku. Jasně, odstín je už sám o sobě velmi decentní. Ale že nebude vidět vůbec, to jsem nečekala. Po několika použitích se to teda malinko zlepšilo, ale žádný zázrak to není a po pár minutách je dole.

Takže i když na první pohled vypadá moc pěkně, nedoporučuji.

rtěnka Body Shop 07 "framboise"
Zanechat Odpověď

