Zelené smoky eye

Mám za sebou víkend plný nových zkušeností a zážitků. Tím nejsilnějším bylo běhání v dešti a v blátě po kotníky, ke kterému jsem se nechala zlákat dnes dopoledne našimi belgickými přáteli. Vyběhli jsme do lesa, který je za normálního počasí určitě kouzelný, ale poté, co už několik dní leje, byly stezky hodně rozmáčené. Navíc pršelo opravdu hodně, takže už po prvních deseti minutách jsem byla promočená až na kůži. Co to udělá s mým náběhem na zánět průdušek, který jsem pocítila minulý týden?

K našim belgickým známým jsme se rozjeli včera v podvečer, pronikli jsme do tajů belgického stolování (od francouzského se liší absencí sýrů, což značně odlehčilo náš gastronomický zážitek a učinilo jej stravitelným), přespali a dnes se snažili vyhnat z hlavy litry vypitého vína oním běháním po lese.

Na včerejší večeři jsem chtěla být reprezentativní a konečně jsem se odhodlola k použití už před nějakým časem zakoupené palety očních stínů Lancôme 16 Pop N‘ Petrol. Proč jsem s ní tak dlouho váhala? Protože je zelená. A jak už jsem se tu jednou zmínila, s používáním barev na svém obličeji jsem až do nedávna měla problém. Proč jsem ji tedy koupila? Abych se pokusila sladit líčení s jedním tmavě zeleným rolákem. A musím říct, že výsledek mě naprosto uspokojil.

Už paleta sama o sobě je tak krásný předmět, že je člověku skoro líto ji začít používat.

Pop N'Petrol
Lancôme 16 Pop N'Petrol
Lancôme 16 Pop N'Petrol
Lancôme 16 Pop N'Petrol

Jak sami vidíte, paleta obsahuje čtyři odstíny zelené:

barvy
1 světle zelená (téměř bílá), 2 tmavě zelená, 3 olivově zelená, 4 brčálově zelená

Na večerní akci jsem se rozhodla pro trochu intenzivnější líčení, než je u mě obvyklé: tzv. smoky eye.

Vytvoření tohoto typu líčení spočívá v nanesení černé tužky, která se obyčejně používá na vytvoření oční linky, na celé pohyblivé víčko. Ano, tahle počáteční fáze vypadá stejně odpudivě, jak to zní. Víčko se pak ale jemně vystínuje štětečkem a potom se černá barva překryje tmavým očním stínem. Automaticky jsem zvolila číslo 4 – brčálově zelený. Výsledek mě ale trochu vyděsil. Pokusila jsem se ho zbavit jemnými tahy odličovacím tamponem, přesto mi ale na výčku trocha té velmi intenzivní zelené zůstala. Provedla jsem tedy totéž i na druhém víčku – nejdřív nanesla brčálově zelený stín a pak jemně otřela. Následně jsem se ho snažila překrýt stínem číslo 2. A výsledek by perfektní. Dohromady vytvořily moc pěkný základ.

Potom jsem na štěteček nabrala ten nejsvětlejší stín číslo 1 a nanesla ho nad víčko až pod obočí. Pak jsem vzala střední barvu číslo 2 a rozprostřela ji do prohlubně nad víčkem (tedy mezi tmavou a světlou barvu). Nakonec jsem to celé ještě trochu vystínovala a dokončila řasenkou.

Výsledek byl méně výrazný, než jsem se obávala, a moc se mi líbil. Tak moc, že jsem se rozhodla zopakovat své pokusy s focením sama sebe:

výsledek 1

výsledek 2

výsledek 3

Zanechat Odpověď

