Vlasopad

Už několik let mi každý podzim společně s listím ze stromů začnou padat vlasy z hlavy. A ono je to prý normální. Aspoň to se mi kdysi snažila tvrdit jedna kadeřnice. Od té doby nazývám listopad vlasopadem, protože se s touhle nepříjemností většinou potýkám právě v listopadu. Letos to přišlo o trochu dřív.

Už minulý rok jsem došla k závěru, že to mé podzimní padání vlasů přesahuje jisté hranice. A potvrdila mi to i kadeřnice, ke které jsem se tehdy šla dát ostříhat. I ona říkala, že na podzim většinou lidem padají vlasy víc než po zbytek roku. Ale neměly by padat až v takovém množství jako mně. Řekla mi, že jsem asi stresovaná (to je takové všeobecné vysvětlení, které se dá použít v každé situaci; i můj doktor si tímhle argumentem často pomáhá). Poradila mi potravinový doplněk od firmy Kérastase. Takové velké zelené bobule, do kterých jsem moc velké naděje nevkládala. Ale světe div se, asi po týdnu to zabralo!

Jak říkám, nápadné padání vlasů mě potkává každý rok, i přesto mě to ale každý rok znovu pořádně vyděsí. A tak jsem letos kromě do potravinového doplňku zainvestovala ještě do výživného šampónu a vlasové masky. Tak doufám, že minimálně do dvou týdnů budu mít hřívu jako Angelina Jolie!

Kerastase

Zanechat Odpověď

