Štětce a štětečky

Necháváte se ovlivnit reklamou? Já ne. Zato se nechávám ovlivnit blogy ostatních.

Vzkaz pro kosmetické firmy: přestaňte investovat do drahých reklamních spotů, najděte si sympatické hezké děvče, které umí fotit, psát, popřípadě točit krátká videa, a nechte ho testovat vaše produkty. Úspěch je zaručený.

Takhle nějak funguje například Beauté Blog, na který jsem natrefila v pátek díky YouTube. Princip je v tom, že mladá redaktorka jakéhosi francouzského módního časopisu se baví tím, že tam ukazuje různé rady a triky ohledně líčení. Ve svých videích se různě kroutí a pitvoří a na první pohled působí trochu vyumělkovaně. Když se ale člověk nenechá odradit, po shlédnutí několika videí si ho Magali (tak se ta dívka jmenuje) naprosto získá. Také testuje některé nové produkty, čímž jim často dělá výbornou reklamu. Netuším, jestli je to záměr, jestli je za to nějakým způsobem odměněná, nebo to dělá opravdu jenom ze záliby. Na druhou stranu se nebojí poukázat taky na slabiny některých produktů. Zkrátka mně se její blog líbí a spoustu jsem se toho na něm dozvěděla.

To neznamená, že si po přečtení pár příspěvků a shlédnutí několika videí hned běžím koupit přesně ty produkty, které Magali používá. Spíš se nechávám inspirovat k tomu, abych vyzkoušela něco nového.

Tak například mě nikdy nenapadlo (prostě jsem to nevěděla), že se make-up na obličej může nanášet štětcem k tomu určeným. Přijde mi to jako báječný zlepšovák. Doteď jsem si na sebe patlala make-up prsty, které se tím pádem zašpiní, make-up leze za nehty a člověk si musí dát velký pozor, aby si při ranním líčení neušpinil oblečení.

Kromě toho jsem se ještě nikdy neodvážila použít tvářenku. Mám ji spojenou s odbarvenými platinovými blondýnami se zmalovanými obličeji. Na Beauté Blogu jsem si poprvé všimla, že tvářenka se dá použít taky decentně a že bych s ní mohla zkusit zamaskovat své poněkud širší čelistní kosti.

A tak jsem včera, když jsem musela tak jako tak kvůli jedné soutěži, pořádané našimi novinami, do nákupního centra Auchan v Luxu, zavítala do Sephory a kromě narozeninového dárku pro moji maminku jsem tam pořídila hned několik dárků pro sebe.

 

štětce Sephora
sada štětců Sephora: ten největší je na pudr, ten menší na tvářenku, ten oranžový na make-up a roztírání korektoru a ten nejmenší na oční stíny

 

 

tvářenka a korektor Sephora
tvářenka (pêche tendre No 04) a korektor Sephora (korektorem se dají pěkně schovat kruhy pod očima)

 

Na Sephoře je milé to, že tam při každém nákupu člověk dostane spoustu dárků! Vzorky jsou navíc velmi praktické při krátkých cestách, jaká mě například čeká příští týden. A můžu si je všechny dát do elegantní taštičky.

 

vzorky Sephora
oční stíny Sephora (coffee brown No 18 a universal beige No 08), hydratační krém Sephora, gommage Clarins, noční krém Clarins a expresní čistící mentolová voda Clarins

 

5 thoughts on “Štětce a štětečky

  1. majovyhonzik 19.10.2010 / 21:31

    Zahoďte holky všechny smínky, za prve je to nezdravé pro pleť a za druhé lepší než náký make up je zářivý usměv! 😉

    • Vanilka 20.10.2010 / 09:07

      Pravda, vcera mi muj mily zrovna rikal, jak jsem krasna, kdyz se smeju. My se kvuli vam snazime zkraslovat a vy si pak stejne vsimate „jenom“ toho naseho usmevu 🙂

  2. blogy 24.10.2010 / 21:02

    máš naprostou pravdu, blogy o módě a kosmetice mají velký vliv – i na mě 😉 je to jakoby ti ty věcičky doporučoval někdo známý, kterému důvěřuješ daleko více než nějaké anonymní paní z reklamy…
    a tak přidávám další tipy, pokud je ještě neznáte:
    http://www.thesartorialist.blogspot.com fotografie zajímavě oblečených lidí z ulice – především ty italské mají v sobě kouzlo a eleganci.
    a žena tohoto fotografa publikuje podobně inspirativní stránky:
    http://www.garancedore.fr

    Lenka Kl.

  3. katy :P 22.4.2012 / 10:59

    Ahoj , mohla by si uvádět ceny ? moc mě zajímají hlavně u štětců :))

Zanechat Odpověď

