Boj se zimou

Když říkám „boj se zimou“, nemám na mysli roční období. Tak daleko ještě nejsme. Mám na mysli chlad. Nevím jak v Čechách, ale v našich končinách se po několika krásných barevných dnech prohřátých podzimním sluncem ochladilo, a já zjistila, že podzimní a zimní část mého šatníku je podstatně chudší než ta jarní a letní. Pustila jsem se tedy do hledání něčeho, co by mě zahřálo.

Obchody jsem navštívila všehovšudy tři: Mango, Benetton a H&M.

Můj celkový dojem trochu pokazil výběr barev. Měla jsem chuť to ponuré počasí, které bohužel nahradilo pestré barvy předešlých dní, něčím rozbít. Bohužel v obchodech převládá šedá, tmavě zelená, hnědá a černá. Co naplat, obohatit šatník něčím teplejším jsem opravdu potřebovala.

V Mangu jsem pořídila šedý svetřík, dva roláky – jeden hnědý a jeden tmavě zelený – a jedinou barevně výraznější věc: červené svetro-šaty. Ostatně úpletové šaty sháním už asi dva roky. Viděla jsem jedny moc krásné na jedné slečně v restauraci. Velice jí to slušelo – byla zkrátka chic. A to jsem později zjistila, že v oné restauraci pracovala jako šatnářka. Hned jsem si vzpomněla na šatnářky v kavárně Slavie – nesrovnatelné.

V Benettonu jsem našla triko s dlouhým rukávem v mé oblíbené tmavě fialové barvě a tmavě modrou košili s jemným proužkem, která se mi bude báječně hodit do práce.

Do H&M jsem zamířila čistě s úmyslem nakoupit si tam tmavé punčocháče k těm červeným šatům a ponožky (ano, mně už doma totiž chyběly i ponožky). To mi samozřejmě nezabránilo vyzkoušet si dalších pár věcí: bílou košili a podzimní kabátek. Nic z toho mi ale nesedělo tak, jak by mělo. Ponožky a punčocháče jsem nevyfotila, o to ostatní se s vámi ale podělím.

svetřík Mango
šedý svetřík Mango
zelený rolák Mango
tmavě zelený rolák Mango
hnědý rolák Mango
hnědý rolák Mango
svetro-šaty Mango
svetro-šaty Mango, které v pase upravím černým semišovým páskem (taky Mango) sladěným s mými černými semišovými kozačkami z loňska
fialové triko Benetton
fialové triko Benetton
tmavomodrá košile Benetton
tmavomodrá košile Benetton

 

A na závěr ta méně příjemná součást nakupování:

účtenky

Zanechat Odpověď

