Projížďka luxusním vozem

… volné pokračování Projížďky závodním vozem

Mám za sebou společensky náročný týden. Tak náročný, že jsme s Motýlem využili dosud nevyčerpaných volných nocí v jednom z hotelů, se kterým mají naše noviny partnerskou dohodu. Ono je totiž celkem obtížné do noci trajdat po lucemburských akcích, potom jet domů do Francie a ráno se dostat zpátky do Luxu na osmou hodinu ranní. Z Francie do Lucemburska za prací totiž proudí tisíce aut, kterým se většinou šikovně vyhýbáme, protože máme kancelář na jihozápadě Lucemburska. Pokud mám ale brzy ráno schůzku nebo seminář v hlavním městě, je v podstatě nemožné se tam dostat včas. Buď bych tam strašila minimálně od sedmi, nebo bych zaručeně přijela pozdě. Jelikož jsem navíc měla semináře hned dvě rána po sobě, možnost přespat v hotelu mi opravdu přišla vhod. A nic na tom nezměnila skutečnost, že jedna z mých večerních akcí nakonec byla zrušena: Motýl toho využil k tomu, aby mi připravil překvapení.

Opět si půjčil krásný vůz a odvezl mě na večeři do výtečné italské restaurace poblíž Echternachu. Ani nevím, co na mě udělalo dojem nejvíc: zda auto, restaurace anebo prostě to, jak si mě Motýl umí hýčkat. Cestou zpátky do hotelu jsem samozřejmě neodolala možnosti posadit se za volant mercedesu. A šla mi hlava kolem ze všech těch technických vymožeností. Jedním tlačítkem se dá například spustit masážní funkce sedadla řidiče. Dálková světla se vypínají automaticky, jakmile se na obzoru objeví jiné auto. A potom se zase zapnou. A taky se v zatáčkách samy natáčejí ve směru jízdy. Jenom je škoda, že bylo příliš chladno na stažení střechy. Ale Motýl slibuje, že jeho příští služební auto bude kabriolet, tak si snad vítr ve vlasech ještě užijeme.

mercedes zepredu
Mercedes Classe E zepředu
mercedes zezadu
Mercedes Classe E zezadu
mercedes_classe_e
Obrázky focené v noci a navíc telefonem se moc nepovedly, proto přikládám ještě jednu profesionální z webu mercedes-benz.be

 

Zanechat Odpověď

